خبرهای داغ:
آیت الله ناصری

تلاش برای رفع مشکلات مردم، حکم حج و شهادت در رکاب پیامبر را دارد

آیت الله ناصری گفت: کسی که برای حل مشکل خود به مسئولی رو می زند و آن مسئول برای رفع این مشکل تمام تلاش خود را انجام دهد مانند کسی است که بین صفا و مروه در حال به جا آوردن اعمال حج است و کسی که در کنار پیغمبر در جنگ احد جنگیده و در آن به شهدت رسیده و در خون خود غلطان شده است.
کد خبر: ۸۸۶۷۹۳۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ منتخبین مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دولت آباد روز سه شنبه با حضرت آیت الله ناصری استاد اخلاق و عالم بزرگ دینی دیدار و گفتگو کردند.
آیت الله ناصری در این دیدار به داستان ۱۲ برادری اشاره کرد که به دستور پدر هرکدام چوبی آوردند و کنار هم گذاشتند، پدر آن ها در ادامه از پسران خود خواست که این دسته چوب را بشکنند ولی نتوانستند ولی هر کدام را به تنهایی شکستند و در نتیجه این داستان ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای جدید در انجام مسئولیت پیش رو، همه اعضا را به حفظ وحدت و همدلی دعوت کرد.
این عالم دینی در ادامه خطاب به منتخبین مردم دولت آباد اظهار کرد: امام صادق علیه السلام می فرمایند: کسی که برای حل مشکل خود به مسئولی رو می زند و آن مسئول برای رفع این مشکل تمام تلاش خود را انجام دهد مانند کسی است که بین صفا و مروه در حال به جا آوردن اعمال حج است و مانند کسی که در کنار پیغمبر در جنگ احد جنگیده و در آن به شهدت رسیده و در خون خود غلطان شده است.
اعضای جدید شورای اسلامی شهر دولت آباد در پایان از ایشان برای سربلندی در انجام این مسئولیت خطیر طلب دعا در پیشگاه حق تعالی را خواستار شدند.
ارسال نظرات