خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه برخوار

تشریح برنامه های بقاع متبرکه برخوار در طول ماه رمضان

حجت الاسلام فاضلی از برگزاری طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در ۱۰ بقعه متبرکه شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۷۹۳۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار از برگزاری طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در ۱۰ بقعه متبرکه شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی افزود: محافل انس با قرآن با همکاری موسسات قرآنی و حضور نیروهای سپاه در امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر (ع) زمان آباد، امامزاده سلطان حضرت خورزوق و امامزاده ادهم دستگرد به صورت ویژه برگزار می شود.

وی با اشاره به تلاوت ترتیل جزء خوانی قرآن توسط قاریان برتر کشور در آستان امامزاده ابراهیم (ع) عنوان کرد: برنامه ضبط جزء‌خوانی قرآن کریم در این امامزاده در ایام مبارک رمضان از شبکه سراسری پخش می شود.

فاضلی با اشاره به برپایی خیمه های معرفت در امامزادگان شاخص برخوار افزود: خیمه های معرفت در امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر، امامزاده ادهم دستگرد و امامزاده سلطان حضرت خورزوق برپا شده است و در ایام ماه رمضان آئین غبارروبی و عطر افشانی امامزادگان شهرستان برگزار می شود.

این مسئول ادامه داد: همزمان با روز ولادت امام حسن (ع)، طرح افطاری از محل موقوفات در امامزادگان شاخص شهرستان برپا و همزمان با ایام رحلت حضرت خدیجه طاهره (س)، ویژه برنامه عزاداری در پنج بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می شود.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه افزود: سخنرانی، قرائت ادعیه مشترک ماه مبارک رمضان در امام زادگان دارای ظرفیت، قرائت دعای ابوحمزه ثمالی، محافل انس با قرآن کریم، مراسم شب های قدر و شب شهادت و شام غریبان حضرت امیرالمومنین(ع)، چاپ پوستر و بروشور به منظور ترویج و تبلیغ وقف از جمله برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه برخوار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار