خبرهای داغ:
محمود آبادی گفت: در این انتخابات جریانی که رای نیاورد به رای مردم احترام گذاشت و اعتراض خود را از مراجع قانونی پیگیری کرد و هیچ گونه خسارت و آشوبی ایجاد نکرد در حالی که در سال ۸۸ جریانی که پیروز انتخابات نشد فتنه ایجاد کرد؛ از این جا متوجه می شویم که چه جریانی دلسوز مردم و نظام است و چه جریانی اگر رای نیاورد حتی تا پای نابودی نظام هم می ایستد تا مملکت به پرتگاه سقوط برود.
کد خبر: ۸۸۶۷۹۲۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ امام جمعه دولت آباد در جمع مردم در مسجد جامع گفت: ‌ماه مبارک رمضان ماه برکت،‌ رحمت، ‌مغفرت و عبادت است و مهمترین شرط استفاده از این ماه عدم غفلت است.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین محمودآبادی افزود: یکی از مهمترین اعمال این ماه این است که ورع داشته باشیم و حتی فکر گناه را هم نکنیم.

وی در ادامه به مباحث سیاسی پرداخت و گفت: یکی از مهم ترین پیام های نشست سران پنجاه کشور با رئیس جمهور آمریکا در ریاض عربستان این است که قدرت عربستان پوچ و تو خالی است، دومین پیام اعتراف آن ها به قدرتمند بودن ‌کشور ایران و سومین پیام؛ بیشتر شدن ظلم آمریکا و عربستان و اسرائیل در جهان اسلام است.
وی اظهار کرد:‌ اگر عربستان سعودی قدرت داشت منتظر نبود تا رئیس جمهور آمریکا را به عربستان دعوت کند و بالاترین نشان عربستان را به عنوان باج به او دهد تا آمریکا همراه آن ها شود، در حالی که آمریکا به دنبال منافع خود است و هیچ زمان دلسوز کشورهای عربی نبوده است، حتی اگر منافع او اقتضا کند مانند قرارداد ۱۰۰ میلیاردی تسلیحات، ‌با آن ها همراه است و اگر اقتضا نکند با هیچ کشوری همکاری نمی کند.
‌محمودآبادی خاطرنشان کرد: اینکه سران پنجاه کشور می گویند قدرت ایران مهار شدنی نیست یعنی اینکه ایران قدرتمند شده است و این قدرتمند شدن با کنار آمدن با کدخدا نبوده بلکه ناشی از ایمان و اعتقاد و روحیه انقلابی مردم است که در ۳۸ سال گذشته یکبار مرگ بر آمریکای خود را قطع نکردند و تسلیم زور نشده اند و با روحیه جهادی و انقلابی تلاش کردند.
وی نمونه بیشتر شدن ظلم آمریکا و عربستان و اسرائیل را حکم ظالمانه برای شیخ عیسی قاسم و ظلم به مردم بی گناه مردم بحرین نام برد و اظهار کرد: ظلم در یمن و کشورهای اسلامی علیه مسلمانان بیشتر شده و مردم مظلوم و بی گناه و زنان و کودکان را به شهادت می رسانند.
امام جمعه دولت آباد در خصوص سند ۲۰۳۰ اظهار کرد: این سند سندی است که روحیه ایثار و گذشت و دین داری را آرام آرام از طفولیت و خردسالی از بچه های ما می گیرد و زمینه بی دینی و ورود فرهنگ غرب را فراهم می کند و حوزه علیمه به تبعیت از مقام معظم رهبری و مراجع جلوی آن می ایستد.
‌این مسئول اذعان کرد: بزرگ ترین پیروز انتخابات مردم و نظام اسلامی است که یک بار دیگر علاقه مندی خود به نظام را به رخ جهانیان کشیدند.
محمود آبادی اضافه کرد: در این انتخابات جریانی که رای نیاورد به رای مردم احترام گذاشت و اعتراض خود را از مراجع قانونی پیگیری کرد و هیچ گونه خسارت و آشوبی ایجاد نکرد در حالی که متاسفانه در سال ۸۸ جریانی که پیروز انتخابات نشد فتنه ایجاد کرد؛ بنا بر این از این جا متوجه می شویم که چه جریانی دلسوز مردم و نظام است و چه جریانی اگر رای نیاورد حتی تا پای نابودی نظام هم می ایستد تا مملکت به پرتگاه سقوط برود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها