تلاش بسیجیان حوزه حضرت معصومه (س) برای برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

خبرگزاری بسیج: همزمان با ایام نیمه خرداد و بیست و هشتمین سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب و امام خوبی ها، بسیجیان حوزه حضرت معصومه س ناحیه قرچک خود را برای حضور در مراسم ارتحال و برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم آماده کردند.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۸۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج؛ همزمان با فرا رسیدن نیمه خرداد و بیست و هشتمین سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، بسیجیان حوزه حضرت معصومه (س) محفل انس با قران کریم به نیت شادی روح امام (ره) و شهدای پانزده خرداد برپا کردند. همچنین این بسیجیان اقدام به تهیه بسته های فرهنگی جهت توزیع در اتوبوس های اعزامی به مرقد مطهر امام کردند، که از جمله محتوای آن: آشنایی با وصیتنامه امام، ختم صلوات و قرآن، آشنایی با شهدای شاخص سال و مروری بر حوادث پانزده خرداد 42 است.

 خانم شهسواری فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) اظهار داشت:این اقدام بسیجیان گویای شور و شوق آنان برای برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم و پیمان محکم آنان با آرمان های امام و انقلاب است، اینکه ثابت می کند درحالی که امام را ندیده اند اما  از برکات  وجود امام که هنوز هم بعد از گذشت سالیان دراز از ارتحال ایشان بی بهره نبوده اند و این جوانان همان سربازان خفته در گهواره ها هستند...

 

خبر: فاطمه خانی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار