خبرهای داغ:
در پی فاجعه کابل منتشر شد؛

پیام تسلیت دانشجویان قمی به دانشجویان افغانستانی مقیم قم

به دنبال حادثه تروریستی پنج شنبه گذشته در کابل افغانستان که منجر به شهادت و زخمی شدن صدها تن از مسلمانان بی گناه و روزه دار شد جمعی از دانشجویان قمی این حادثه تروریستی را محکوم و با مردم افغانستان ابراز همدردی کردند.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۸۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
پیام تسلیت دانشجویان قمی به دانشجویان افغانستانی مقیم قم
به گزارش خبرگزار یبسیج از قم، به دنبال حادثه تروریستی 5 شنبه گذشته در کابل افغانستان که منجر به شهادت و زخمی شدن صدها تن از مسلمانان بی گناه و روزه دار شد، صبح امروز جمعی از دانشجویان قمی ضمن دیدار با دانشجویان افغانستانی با اهدای گل و قرائت پیام تسلیت به آنان این حادثه تروریستی را محکوم نموده و با مردم افغانستان ابراز همدردی کردند.

در این دیدار که اعضای کانون دانشجویی "صنا" (صدای نسل امروز) دانشجویان افغانستانی دانشگاه پیام نور قم و جمعی از دانشجویان قمی این دانشگاه حضور داشتند، صادق نوری دانشجوی مهندسی کامپیوتر به نمایندگی از دانشجویان قمی با قرائت پیام تسلیت دانشجویان قمی و اهدای گل یاد شهدای حادثه تروریستی اخیر کابل را گرامی داشت.

در بخشی از این پیام آمده است: « امروز افتخار نبرد دوشادوش جوانان شجاع و ولایتمدار افغانستانی در جبهه مقاومت اسلامی که آوازه شجاعت و غیرتمندی شهیدانشان در یگانهای رزمی فاطمیون و دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام لرزه بر اندام نحیف جریان تکفیری انداخته است. به همین دلیل است که این جریان مزدور، ناتوان از نبرد نظامی دست به کشتار و ترور زنان و کودکان مظلوم شما در شهرهای افغانستان می زند.»

همچنین در این جلسه محسن جعفری دانشجوی افغانستانی رشته مهندسی برق این دانشگاه و عضو شورای مرکزی کانون "صنا" با تاکید به همبستگی و همراهی دانشجویان و نخبگان امت اسلامی در برابر توطئه های جریان تکفیری به تشریح فعالیت ها و عملکرد فرهنگی و علمی کانون برای حاضرین پرداخت.
ارسال نظرات