خبرهای داغ:
استاندار قم در بازديد چند واحد توليدي زیرپوشش كميته امداد امام خميني (ره)، ضمن تاكيد بر توانمندسازي مددجويان، اشتغالزايي را به عنوان اولويت نخست اين نهاد مورد توجه قرار داد.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۷۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
اشتغالزایی اولویت نخست در برنامه‌‌های کمیته امداد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم ضمن بازدید از ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) واقع در خیابان 15 خرداد، در جریان روند دریافت کمک‌های مردمی توسط پرسنل این نهاد قرار گرفت.

استاندار قم همچنین در بازدید چند واحد تولیدی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، ضمن تاکید بر توانمندسازی مددجویان، اشتغالزایی را به عنوان اولویت نخست این نهاد مورد  توجه قرار داد.

صادقی اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی برای جذب افراد زیرپوشش کمیته امداد را خواستار شد و گفت: باید شرایطی فراهم شود تا برای همه مددجویانی که توانایی فعالیت دارند اشتغال ایجاد شود.

وی در ادامه و در بازدید از دو شعبه کمیته امداد امام خمینی، تلاش برای کاهش معضلات افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی را خواستار شد و افزود: در کنار اقدامات مادی، دغدغه‌های معنوی مددجویان نیز باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار قم در پایان با حضور در منزل یکی از مددجویان کمیته امداد، در جریان وضعیت معیشت و مشکلات مادی این خانواده قرار گرفت.

ارسال نظرات