خبرهای داغ:
آیت الله محسن حیدری در خطبه های نماز جمعه اهواز:
امام جمعه موقت اهوازگفت:سند 2030 می گوید باید از همجنس بازان حمایت کنید و همجنس بازی در جامعه اسلامی به رسمیت شناخته شود.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۷۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
آیت الله محسن حیدری در خطبه های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: وجود مقام معظم رهبری با کیاست و به پشتوانه ملت و نیروهای مسلح سایه جنگ را از سر کشور ایران برداشته است نه افرادی که این ادعا را به غلط و به دور از واقعیت به نام خودشان ثبت می کنند.

وی ماهیت سند 2030 را ماهیتی استکباری و برای استحاله ملت های مسلمان خواند و افزود:طراحان سند 2030 امریکایی و از عوامل سازمان سیا بودند و این سند را تحت عنوان یونسکو به ملت های منطقه تحمیل کردند.


عضو خبرگان رهبری تصریح کرد:ظاهر خود سند 2030 خوب است ولی آن سندهایی که ضمیمه آن است و این سند را تفسیر می کنند خیلی خطرناک است.

وی ادامه داد:سند 2030 می گوید باید از همجنس بازان حمایت کنید و همجنس بازی در جامعه اسلامی به رسمیت شناخته شود.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان ساخت:مبارزه به جهاد و شهادت یکی دیگر از اهداف این سند است این سند به دنبال حذف جهاد وشهادت از آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد:این سند می خواهد تا موضوعات دفاعی در آموزش و پرورش مطرح نشود تا دانش آموزان انسان های بی تفاوت و بی خیال بار بیایند.

آیت الله حیدری گفت:سند 2030 به دنبال سکولاریزه کردن آموزش و پرورش است تا دانش آموزان کاری به تعلیمات دینی نداشته باشند.

وی افزود:متاسفانه همین دولت در تاریخ 25 شهریور 95 رسما در هیات دولت این سند تصویب و برای اجرا ابلاغ کرد در مهدکودک ها مسائل جنسی را آموزش دادند کتال لک لک ها را برای آموزش مسائل جنسی به کودکان چاپ کردند قصه شهید فهمیده را از کتاب ها حذف کردند درس دفاعی را از آموزش و پرورش حدف کردند.

امام جمعه موقت تصریح کرد:کار دولت خلاف قانون اساسی است کار دولت جرم است سیاستگذاری طبق قانون وظیفه رهبری است اما این دولت این کار را انجام داد دولت سند شورای انقلاب فرهنگی را کنار گذاشت و این سند غیرقانونی و استعماری را تصویب کرد.

وی ادامه داد:قراردادهای با خارج حتما باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد اما این سند را بدون اینکه به رهبری،شورای انقلاب فرهنگی و مجلس بگویند رفتند تصویب کردند وقتی مقام معظم رهبری مطلع شدند فرمودند باید تعطیل شود ولی اعتنا نکردند برای همین مقام معظم رهبری این موضوع را 17 اردیبشهت امسال علنی کردند.


آیت الله حیدری تاکید کرد:پس از بیانات کوبنده مقام معظم رهبری دولت مجبور شد اجرای این سند را متوقف کند حالا دولت در تلاش است تا در شورای عالی انقلاب اسلامی یک جوری این قضیه را ماست مالی کند.

وی ادامه داد:از همین تریبون از شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس می خواهیم که در برابر این سندهای استعماری و ضداسلامی بایستند.


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:رقیب معترض پس از تایید شورای نگهبان بدون ایجاد فتنه و بلوا تسلیم قانون شد اما از راه قانونی درخواست رسیدگی به تخلفات در انتخابات را داشت و شورای نگهبان هم بعضا این تخلفات را پذیرفت متاسفانه تخلف بین مسئولین دولتی قبل و بعد از انتخابات فراوان بوده است.

وی ادامه داد:از قوه قضائیه می خواهیم تا با قاطعیت ریشه این تخلفات را بسوزاند چون این تخلفات علاوه بر اینکه زیر پا گذاشتن حق الناس است در واقع محاربه و مقابله با نظام جمهوری اسلامی است قوه قضائیه با این نگاه به مسئله ورود کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها