خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) استان قم خبر داد
فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم از تلاش‌های بسیج سازندگی این ناحیه در راستای کمک‌رسانی به کشاورزان بخش‌های کهک و سلفچگان یاد کرد و گفت: ارائه تسهیلات به دامداری‌ها و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در بخش کشاورزی از اقدامات انجام شده است.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۶۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در بخش کشاورزی
امیرحسین مرادی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به اینکه ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع)‌ تا کنون در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برنامه‌های بسیاری را دنبال کرده است، اظهار کرد:‌ این ناحیه مقاومت تلاش می‌کند تا با استفاده از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در عرصه تولید و اشتغال گام‌های مطلوبی را بردارد به همین علت به صورت مستقیم به عرصه کشاورزی وارد شده است.

وی از برگزاری نشستی با حضور محمدرضا طلایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم یاد کرد و افزود: در این نشست مشکلات برخی از کشاورزان و فعالان اقتصاد مقاومتی بخش روستاها مطرح شد تا بتوانیم از ظرفیت‌های استانی در راستای رفع مشکلات آنها استفاده کنیم.

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) با تاکید بر اینکه اشتغال‌زایی برای جوانان به عنوان یک اولویت مطرح است، عنوان کرد: تحقق این هدف بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی را از بین می‌برد چرا که اگر جوانان به صورت مستمر در حال کسب و کار حلال باشند دیگر فرصتی برای کارهای بیهوده نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی منابع بسیار مهمی را به خود اختصاص داده است، مطرح کرد: اگر از این منابع بتوانیم به شیوه مطلوب استفاده کنیم معضل اشتغال جوانان رفع می‌شود.

مرادی از تلاش‌های بسیج سازندگی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در راستای کمک‌رسانی به کشاورزان بخش‌های کهک و سلفچگان یاد کرد و گفت: ارائه تسهیلات به دامداری‌ها، شیلات، باغات و ماکیان و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در بخش کشاورزی از جمله مبارزه با آفات و سم‌پاشی بخشی از اقدامات انجام شده توسط بسیج سازندگی این ناحیه مقاومت است.

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم خاطرنشان کرد: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نیازمند اجرایی کردن برنامه‌های راهبردی و رسیدن به تولید و اشتغال است که در این مسیر نباید از ظرفیت نیروهای مردمی به ویژه گروه‌های جهادی و نیروهای بسیجی غافل شویم.

ارسال نظرات