امام جمعه جمعه کوهرنگ گفت: عده اي برنامه ريزي کرده اند که در انتخابات غب اباعي گري را بشکنند و روابط نامشروع، بدحجابي، رقص، مطرب گري، آلودگي، فحشا را به بهانه تبليغات انتخاباتي و گرم کردن تنور انتخابات بعد از انتخابات به يک روند عادي تبديل کنند.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۶۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷

حجت الاسلام سيد شهاب الدين طباطبايي در خطبه هاي نماز جمعه دوازدهم خرداد ماه شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: مساله بسيار جدي که به مراتب جدي تر از 2030 است و مردم، مسئولين و جوانان بايد توجه کنند اين است که عده اي برنامه ريزي کرده اند که در انتخابات غب، اباعي گري را بشکنند و روابط نامشروع، بدحجابي، رقص، مطرب گري، آلودگي، فحشا را به بهانه تبليغات انتخاباتي و گرم کردن تنور انتخابات بعد از انتخابات به يک روند عادي تبديل کنند.

وي خاطرنشان کرد: عده اي در اين کشور اين کار را کردند و مي کنند، زمينه سازي و برنامه ريزي مي کنند افراد را مي آورند تا فساد کنند تا رقص مختلط مرد و زن را ايجاد کنند براي اينکه در فضاهاي عمومي موسيقي مطرب را پخش کنند، بد لباسي و بد حجابي کنند بخاطر اينکه فضاي انتخاباتي به اغتشاش کشيد نشود، نيروهاي نظامي و انتظامي برخورد نکنند و انتظار دارند با ملايمت با اينها برخورد کنند جلوي نيروي انتظامي مومن ما را هم براي مقابله و برخورد با اين اقدام ها مي گيرند.

سيد شهاب الدين طباطبايي با بيان اينکه مردم بايد بدانند در اين انقلاب چه ميگذرد بايد آسيب شناسي کنند مراقب باشند، افزود: عده اي دارند هدفمند برنامه ريزي مي کنند که فقط هم در يک جريان پيدا مي شود تمام حرکت هاي ضد ديني و ضد اسلامي و فرهنگي فقط در يک جريان پيدا مي شود.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ افزود: اين جريان خاص در طول اين سالها اين مسير را طي مي کند در انتخابات يکسري ضد اخلاق ها را رو مي کنند و بعد از انتخابات به عادي سازي شروع مي کند که اينها با گشت ارشاد علنا و صريحا مطابقت دارد.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ با اشاره به اينکه اينجا حکومت اسلامي و نظام اسلامي است اين زنگ خطر و هشدار مهمي است که بايد به آن توجه کرد، گفت: بايد مراقب بود چرا که در صورت عدم توجه آتش آن دامن ما را هم خواهد گرفت.

طباطبايي در ادامه گفت: سفر خنده آور رئيس جمهور امريکا، ريختن تسليحات دست 3 امريکا به حلقوم عربستان و بالا کشيدن دلارهاي نفتي براي حل مشکلات مالي امريکا است.

وي به حرف هاي احمقانه که در اين سفر زده مي شود اشار کرد و تصريح کرد: اينها جامعه جهاني را چي فرض مي کنند، استضعاف فکري از استضعاف مالي به مراتب بدتر است براي اينکه استضعاف فکري مردم را تحقير و تعمير مي کند براي اينکه کشوري که بزرگترين حامي تروريست ها در جهان است را حمايت مي کند و بعد مي گويد از تجربه هاي اين کشور در مبارزه با تروريست استفاده مي کنيم کدام کشور؟ کشور عربستان سعودي.

امام جمعه کوهرنگ يادآور شد:کدام کشور مي شود محور تروريست؟ کدام کشور مي شود تروريست پرور؟ حمله به برج هاي دوقلو کار کدام کشور است؟ انفجار هاي لندن و بروکسل پاريس کار کدام کشور است که از داعش حمايت مي کند؟

حجه الاسلام طباطبايي با بيان اينکه تمام تبعه هايي که در عملياتهاي انتحاري و تروريستي کردند يا عربستاني بودند يا در عربستان آموزش ديدند چيزي عيني و واقعي است، بيان داشت: روح امام خميني (ره) بزرگوار شاد سالها پيش فرمود، آنهايي که خواب امريکا را مي بينند خدا به دادشان برسد اين حرف هنوز حرف روز است.

وي با اشاره به اينکه آنهايي که به امريکا خوشبين بودند و خوشبين هستند و گفته اند که مي شود با امريکا معامله کرد و اعتماد کرد از اين حرف ها در اين سفر عبرت بگيرند، افزود: امريکا ما را محور شرارت ميداند تا کي ميخوايم به اين کشور اعتماد کنيم تا کي با اين کشور تعامل داشته باشيم.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ بيان داشت: 14 خرداد داغي هميشگي براي ملت ما است فقدان آن پير روشن ضمير و آن مرد الهي که با نور الهي عرصه عالم را ميديد در مقابل همه قدرت هاي پوشالي دنيا ايستاد و ملت ما را در مسير ايستادگي تربيت کرد.

طباطبايي گفت: براي يادبود امام در شب 15 خرداد مراسم بزرگداشتي هم براي رحلت امام و هم براي يادبود قيام 15 خرداد در مصلي نماز جمعه کوهرنگ به صرف افطار برگزار مي شود که انشالله مردم حضور پيدا کنند.

امام جمعه کوهرنگ در پايان خاطرنشان کرد: انتخاب شايسته و بجا مجلس خبرگان رهبري بعد از امام خميني (ره) از اقدامات ارزشمند مجلس خبرگان رهبري است که تجربه رهبري امام خامنه اي در طول اين سالهاي پس از امام به ما ثابت کرده است که خبرگان در آن برهه حساس به بهترين شکل ممکن تکليف خود را ادا کرده است بهترين انتخاب ممکن را داشته است، خداوند سايه مردي را بعد از امام بر سر ما قرار داده است که او هم مثل استادش نفس قدسي دارد، نگاه الهي دارد، بصيرت علوي دارد، شجاعت حسيني دارد، علم حسني دارد، همه خوبيها و فضايل براي ملت در او جمع شده است، خداوند سايه ايشان را بر سر ما و ملت ما و جهان اسلام تا ظهور حضرت ولي عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مستدام بدارد.

ارسال نظرات