پانزدهم خرداد سرمنشأ انقلاب جاودانه خواهد ماند

امام جمعه فارسان گفت: پانزدهم خرداد 42 سرمنشأ انقلاب و نهضت اسلامي امام راحل، به عنوان روزي ماندگار در تقويم کشور و نظام اسلامي براي هميشه تاريخ جاودانه خواهد ماند.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۵۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه هاي اين هفته شهر فارسان ماه مبارک رمضان را در ميان مسلمانان ماهي ارجمند و والا دانست و از اين ماه به عنوان ماه رحمت، آزادگي و مغفرت نام برد. انسان با اعمال خود مي‌تواند از رحمت، آمرزش و برکات الهي در اين ماه برخوردار شود.

وي گفت: بسياري از مغازه‌داران، تجار، کسبه و بازاريان وقت نماز که مي‌رسد درب مغازه‌ها را بسته و براي اقامه نماز جماعت به مسجد مي‌روند، اما برخي از آن‌ها به اين وقت اهميت نداده و همچنان درب مغازه خود را باز نگه مي‌دارند. وي خواستار توجه ويژه بازاريان و کسبه اين شهر به اقامه نماز جماعت شد.

وي تصريح کرد: امام راحل با آن شخصيت جامع و منحصر بفرد خويش، يک عنايت اعجازگونه خداوندي بر ملت ما در اين قرن بود که تجليل از ايشان با شرکت در مراسم ارتحالش، در حقيقت ابراز شکر گزاري در آستان خداوند متعال است که مردم و مسئولين نبايد آنرا دست کم بگيرند.

حجت الاسلام جمالي زاده در ادامه انتخاب غير مترقبه و به موقع مقام معظم رهبري به عنوان جانشين امام راحل ره در همان روز ارتحال آن بزرگوار از جانب خبرگان ملت نشانگر اتصال اين انقلاب و نظام به پشتوانه و حمايت هاي غيبي الهي بوده که بعد از بيست و هشت سال از آن دوران، شاهد آثار نوراني آن هستيم .

خطيب جمعه فارسان در ادامه افزود: مردم ما در حال روزه داري با حضورشان در مساجد و نمازهاي جماعت و نشستن در مجالس و محافل سخنراني و جلسات معارف دين و قرآن و احکام، از نورانيت ماه رمضان کمال بهره برداري را داشته باشند و به آساني از کنار چنين درياي رحمت و سفره باشکوه ميهماني خداوندي خود را محروم نکنند که خسارتي بس بزرگ در دنيا و آخرت را به دنبال دارد.

جمالی‌زاده در ادامه به پانزدهم خرداد 42 سرمنشأ انقلاب و نهضت اسلامي امام راحل، به عنوان روزي ماندگار در تقويم کشور و نظام اسلامي براي هميشه تاريخ جاودانه خواهد ماند.
 
وي اظهار داشت: روز يکشنبه 14 خردادماه ويژه‌برنامه بزرگداشت ارتحال امام خميني (ره)  با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان وکارکنان ادارات و نهادها در مکان مصلي و مسجد امام حسين(ع) شهر فارسان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار