به همت بسیج علمی و دبیرخانه بسیج اقشار سپاه مریوان جلسه کارگروه تخصصی علمی پژوهشی با حضور رؤسا و اعضای هئیت علمی دانشگاه های مریوان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۴۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این جلسه که در سالن جلسات دانشگاه پیام نور مریوان برگزار شد، شریفی نماینده دبیرخانه بسیج اقشار سپاه مریوان توضیحاتی در مورد اهداف برنامه های کارگروه های موضوعی تخصصی سازمان بسیج مستضعفین در سال 1396 ارائه نمود.

در ادامه دکتر حسنی رئیس دانشگاه پیام نور و رئیس کارگروه ضمن عرض خیرمقدم به اعضا و تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی عبادات اعضای حاظر بر برگزاری منظم و به موقع جلسات کارگروه تأکید کرد.

وی افزود: جلسات کارگروه علمی پژوهشی باید جهش خاصی پیدا کند و لازمه این کار فعال کردن گروه های رباتیک و حمایت از این گروه ها و علمی کردن پایان نامه های دانشجویی است.

دکتر حسنی با اشاره به اینکه فساد علمی که متأسفانه امروز در دانشگاه ها وجود دارد مانع از آن شده که روی مسائل علمی به صورت تخصصی کار شود، گفت: باید با جدیت بحث کارگروه را پیگیری و با ارائه راهکارهای علمی و عملی به نیاز جامعه علمی شهر جامه عمل پوشاند.

در ادامه اساتید دانشگاه ها هر یک دیدگاه ها و نظرات خود را ارائه داده  و مقرر گردید در جلسه آتی کارگروه بحث به صورت تخصصی تر تا حصول نتیجه لازم تشکیل گردد.
ارسال نظرات