خبرهای داغ:
فریدون احمدی پس از مدتها اسارت در بند تروریستهای تکفیری به فیض شهادت در راه دفاع از حریم آل الله نایل آمد.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۹۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فریدون احمدی از رزمندگان مستشاری ایران در سوریه به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

یکی از همرزمان شهید در توصیف چگونگی شهادت این مدافع حرم کرمانشاهی می گوید: سال 94 عملیات مهمی در حومه جنوبی حلب برای آزادسازی شهرک راهبردی خان طومان  انجام شد. بسیار عملیات سخت و پیچیده ای بود و به همین دلیل ساعت ها درگیری ادامه پیدا کرد اما با رشادت بچه ها موفق شدیم وارد شهرک خان طومان شویم.

وی افزود: به دلیل اینکه هنوز شهرک کامل آزاد نشده بود تعدادی از تروریست ها در بخش هایی از این منطقه حضور داشتند. در حال پاکسازی بودیم که حاج فریدون احمدی با یک دستگاه آمبولانس و به همراه دوتن دیگر برای مداوای مجروحین وارد شهرک شد اما ایشان اطلاع نداشت که تروریست ها در نزدیکی ماشین او کمین کرده اند. هر چه فریاد زدیم متوجه نشد و به همین دلیل به اسارت اعضای گروهگ تروریستی فیلق الشام در آمد. او پس از مدت ها صبوری سرانجام توسط تکفیری ها به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، پیکر شهید احمدی فردا به کشور باز خواهد گشت.

پیش از این؛ شهید مهدی نوروزی، شهید صادق یاری گلدره، شهید سعید قارلقی، شهید ابوذر امجدیان، شهید ستار عباسی، شهید اکبر ملکشاهی، شهید رضا عباسی، شهید سجاد حبیبی، شهید حمزه کاظمی، شهید اکبر نظری، شهید قدرت علیخانی، شهید خیرالله احمدی فر و شهید مراد عباسی فرد از استان کرمانشاه در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام به شهادت رسیدند.



ارسال نظرات