امام جمعه شهرستان نظرآباد؛

امام خمینی (ره) حضور مردم را باطل‌ السحر فتنه‌ها و تهدیدها می‌دانست

حجت‌الاسلام‌ جعفر محسن زاده گفت: امام راحل شخصیت گران‌قدری است که در مکتب سیاسی خود همواره نگاهی ویژه‌ای به جایگاه مردم داشت و حضور مردم را باطل‌السحر فتنه‌ها و تهدیدها می‌دانست.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۹۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام‌ جعفر محسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان نظرآباد ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام راحل شخصیت گران‌قدری است که در مکتب سیاسی خود همواره نگاهی ویژه‌ای به جایگاه مردم داشت و حضور مردم را باطل‌السحر فتنه‌ها و تهدیدها می‌دانست.

امام خمینی (ره) حضور مردم را باطل‌ السحر فتنه‌ها و تهدیدها می‌دانست

وی در بخش دیگری با اشاره به تائید انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، گفت: انتظار مردم از متولیان امر برخورد قاطع با متخلفان انتخاباتی است با تحقق این مهم بر اعتماد عمومی مردم افزوده می‌شود.

امام‌جمعه نظرآباد با تأکید بر اینکه همه رقبا باید به نظر شورای نگهبان تمکین کنند و نظر این نهاد قانونی که از نهادهای ارزشمند و ارکان نظام اسلامی به شمار می‌آید را فصل الخطاب دهند، گفت: از رئیس‌جمهور انتظار می‌رود مواضع، رویکردها و برنامه‌های اجرائی دولت را با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تنظیم کند.

حجت‌الاسلام محسن زاده با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور باید نگهبان و محافظ سرمایه‌های ملی و ارزش‌های دینی باشد، افزود: رئیس‌جمهور باید بیش از گذشته مراقب توطئه‌ها و حیله و نفوذ دشمنان قسم‌خورده این ملت باشد.

وی با اشاره به اینکه مجلس سنای آمریکا به‌تازگی پرونده دیگری برای تحریم ایران بازکرده است، گفت: خوشبختانه رشد و بالندگی کشور در زمان تحریم‌ها به وقوع پیوسته است.

امام‌جمعه نظرآباد در بخش دیگری با اشاره به شهادت چند تن از مرزداران غیور کشور، گفت: چند تن از نیروهای انتظامی کشور در مبارزه با باندهای مخوف قاچاق مواد مخدر و کالا به فیض عظیم شهادت نائل آمدند باید از رشادت‌ها و ایثارگری‌های  فرزندان دلیر ملت و کسانی که در جبهه نظم و امنیت به‌عنوان شهدای حریم حضور دارند صمیمانه تجلیل و تقدیر کنیم.

حجت‌الاسلام محسن زاده در بخش پایانی سخنان خود به مشکلات کم‌آبی شهرستان نظرآباد اشاره کرد و گفت: بسیاری از شهروندان نظرآبادی نسبت به کاهش فشار و قطعی آب گلایه دارند اداره آب شهرستان برای حل این مشکل وعده‌هایی داده است امیدواریم تا چند روز آینده این مشکل به‌طور کامل مرتفع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار