خبرهای داغ:
خانی گفت: طرح همای رحمت در شهرستان اردستان به تعداد ۲۰۰ سبد غذایی پیش بینی شده که تعداد ۷۰ سبد توسط داوطلبان هلال احمر شهر زواره و ۱۳۰ سبد توسط داوطلبان شهر اردستان تهیه خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۱۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان رئیس جمعیت هلال احمر اردستان در گفت و گویی  اظهار کرد:  طرح همای رحمت طبق سالهای گذشته توسط هلال احمر اردستان اجرا می شود.

منصورخانی گفت: توسط داوطلبان هلال احمر و خیران،  افراد نیازمند شناسایی شده و سبد غذایی ویژه ماه رمضان به آنها تحویل می شود.

وی افزود: طرح همای رحمت در شهرستان اردستان به تعداد ۲۰۰ سبد غذایی  پیش بینی شده که تعداد ۷۰ سبد توسط داوطلبان هلال احمر شهر زواره و ۱۳۰ سبد توسط داوطلبان  شهر اردستان تهیه خواهد شد.

خانی با بیان اینکه  ارزش سبدهای غذایی یک میلیون ریال است، تصریح کرد: تا کنون تعداد ۵۰ سبد غذایی تهیه  و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

رئیس هلال احمر شهرستان اردستان تاکید کرد: داوطلبان هلال احمر در چهار گروه تقسیم بندی شده که در دو خانه داوطلب اردستان و زواره به فعالیت پرداخته و کمک های خیران را  به منظور سبد غذایی ویژه ماه رمضان جمع آوری می کنند.

وی یادآورشد: محتویات سبدها  شامل برنج، روغن، قند یا شکر، تن ماهی، ماکارانی، سویا و چایی خواهد بود که تا نیمه ماه رمضان به دست نیازمندان خواهد رسید.

خانی گفت: کلیه  هزینه های سبد غذایی توسط خیران و داوطلبان تامین شده و در صورت رضایت از  طرح، بعد ماه رمضان هم سهمیه ای برای داوطلبان در نظر گرفته می شود تا نسبت به تهیه سبد ارزاق اقدام کنند.

رئیس هلال احمر اردستان با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی است برای تقویت اراده و ایمان، تصریح کرد: مسلمانان ضمن پاسخ به  نیازهای روحیه خود به نیاز فقرا پاسخ خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها