خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید نیاوند ملایر مطرح کرد
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید نیاوند سپاه ناحیه ملایر گفت: با توجه به سند 2030 درس‌هایی باید از کتب حذف شود که با درایت مقام معظم رهبری این بحث خنثی شد که در این جریان بحث درس دفاعی و بسیج دانش آموزی را به میان کشیدند در حالی که بسیج مظهر اقتدار، مهربانی و سازندگی است.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۱۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
علی‌اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان اظهار داشت: در این راستا یک هزار و 100 نفر از دانش آموزان پسر پایه دهم در طرح آموزش دفاعی در شهرستان ملایر آموزش دیدند.

وی با اشاره به سند 2030 بیان داشت: با توجه به سند 2030 درس‌هایی باید از کتب حذف شود که با درایت مقام معظم رهبری این بحث خنثی شد که در این جریان بحث درس دفاعی و بسیج دانش آموزی را به میان کشیدند در حالی که بسیج مظهر اقتدار، مهربانی و سازندگی است.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید نیاوند سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه درس‌هایی از کتب درسی را به صورت نرم از آموزش حذف کردند، افزود: آموزش دفاعی برای نوجوانان ما یک امر ضروری و لازم است که در درجه اول بحث آشنایی آنها با فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ باید در وجود آنها نهادینه شود و پیوند نسل‌ها اتفاق بیفتد.

وی گفت: نکته بعدی بحث آموزش مسائل دفاعی است که اگر در آینده کشور ما مورد تهاجم قرار گرفت مردم ما یک آشنایی اولیه را داشته باشند در جهت دفاع از خود تا اتفاقاتی که در سوریه و ديگر جاها افتاده برای ما تکرار نشود و ما توان دفاع از خود را داشته باشیم.

فارسی با بیان اینکه دفاع یک اصل ضروری برای هر انسانی است که این قضیه را به طور جدی دنبال کند، ابراز داشت: با توجه به هشدار جدی مقام معظم رهبری که فصل الخطاب است در قضیه 2030 ما به هیچ وجه تن به خواسته های دشمنان نمی دهیم.

وی عنوان کرد: دشمنان می خواهند ما را در فرهنگ خود غرق کنند و فرهنگی که در آنجا باعث شد جوانان کشورهاي غربی به ابتذال کشانده شوند، در کشور ما پیاده کرده و ما را از فرهنگ اسلامی دور و به فرهنگ غربی نزدیک کنند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید نیاوند سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که به هیچ وجه به این گونه پیشنهادها ندای مثبت ندهند چراکه پشت این قضایا استکبار جهانی است که می خواهند جوانان ما را از فرهنگ اسلامی و اعتقادات دور کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات