دادستان شهرستان خاتم:

کمک 47 میلیاردی خیرین به انجمن حمایت از زندانیان خاتم

دادستان شهرستان خاتم گفت: در جشن گلریزان امسال خیرین بیش از 47 میلیارد به انجمن حمایت از زندانیان خاتم کمک کردند.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۰۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان خاتم با اشاره به اهداف و رسالت این نهاد حمایتی، اظهار داشت: این انجمن می کوشد با همکاری وهمیاری خیرین ضمن حمایت از خانواده های کم بضاعت زندانی آسیب های ناشی از حبس و نبود سرپرست خانواده را در ابعاد مختلف کنترل و به حداقل ها کاهش دهد.

ابوالفضل توکلی گفت:انجمن حمایت زندانیان شهرستان در تلاش است تا با استفاده از کمکهای خیرین و همچنین ایجاد در آمدهای پایدار بخشی از احتیاجات خانواده های زندانیان را برطرف و با ارایه کمکها، بتواند با استفاده از ظرفیتهای موجود منطقه زمینه اشتغال را فراهم سازد.

دادستان شهرستان خاتم افزود:انجمن حمایت از زندانیان در شهرستان خاتم با ایجاد چندین پروژه درصدد ایجاد اشتغال برای زندانیان تازه آزاد شده و خانواده های آنان است که از جمله میتوانیم به معدن گچ و احداث تالار پذیرایی اشاره کرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان خاتم با بیان اینکه 70 خانواده بی بضاعت و کم بضاعت تحت پوشش این نهاد قرار دارند گفت : از زمان تاسیس این انجمن تاکنون 70 خانواده تحت پوشش قرار گرفتند و به غیر از مستمری به آنان در زمینه غذایی و آموزشی نیز خدماتی ارائه می شود.

دادستان خاتم خاطر نشان کرد:هر ساله برای کمک به خانواده زندانیان جشن گلریزان برگزار می شود اما سال گذشته به دلیل سرمازدگی و مشکلات در در این زمینه داشتیم موفق به برگزاری جشن نشدیم. البته امسال جشنی در مرکز استان برگزار شد که خیرین 47 میلیون پانصد هزار تومان به انجمن کمک کردند .

ارسال نظرات