استاندار مرکزی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) تاکید کرد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) هویت اصلی انقلاب اسلامی است، هر قدر به شأن و منزلت امام راحل بپردازیم بی شک به انقلاب اسلامی پرداخته‌ایم.
کد خبر: ۸۸۶۷۶۹۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمود زمانی‌قمی استاندار مرکزی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ضمن تاکید بر توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارت ملی گفت: باتوجه به محدودیت موجود در بخش اعتبارات استانی، همه مدیران باید تلاش کنند تا اعتبارت لازم را از محل اعتبارات ملی جذب کنند.

وی با اشاره به ایام 14 و 15 خردادماه با تاکید بر برگزاری مراسم گرامیداشت این ایام گفت: عزت و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: اگر ایران اسلامی توانست از کام مستبدان و زورگویان رها شود مرهون مدیریت و رهبری‌های داهیانه حضرت امام خمینی(ره) است لذا بایستی مراسم گرامیداشت حضرت امام خمینی(ره) باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

زمانی‌قمی با بیان اینکه امام هویت اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: هر قدر به شأن و منزلت امام راحل بپردازیم بی شک به انقلاب اسلامی پرداخته‌ایم چراکه این دو نسبت مستقیم با یک دیگر دارند.

وی با اشاره به قیام 15 خرداد 42 تصریح کرد: 15 خرداد 42 آغازگر نهضت بزرگ اسلامی است، شهدای بسیاری در این مسیر جان خویش را فدا کردند ولی در نهایت در 22 بهمن سال 57 این ایثارگری‌ها به ثمر نشست و شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران مستقر و حاکمان مستبد و طاغوتی برای همیشه در این کشور نابود شدند.

استاندار مرکزی اسلام را از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: حاکمیت اسلامی در ایران پس از پایان دوران طاغوت مستقر شد باید تلاش شود تمامی تصمیمات و اقدامات ما معطوف به آئین پاک اسلام باشد و مراقبت کنیم که از رهگذر رفتار ما، مسئولان و مدیران در همه بخش‌ها دین مبین اسلام آسیب نبیند چراکه حکومت اسلامی می‌تواند به عنوان الگوی برتر در جهان معرفی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات