امام جمعه آبدانان گفت: امام خمینی (ره) پیام آور آزادی، عظمت، کرامت و ایستادگی ملت ایران بود و ما هرچه داریم از برکت امام است
کد خبر: ۸۸۶۷۶۷۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه هماهنگي ستاد بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) و قيام يوم الله 15 خرداد با حضور امام جمعه ، فرماندار و سایر اعضاء ستاد درمحل دفتر امام جمعه آبدانان برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین"حسین حاجیلری "امام جمعه آبدانان در این جلسه اظهار داشت: امام راحل پیام آور آزادی، عظمت، کرامت و ایستادگی ملت ایران بود و ما هرچه داریم از برکت امام است.
وی ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بهترین زمان برای پرداختن به ابعاد متنوع شخصیت امام (ره) دانست و افزود:داشتن خصایصی چون خستگی ناپذیری و شکست ناپذیری، صراحت ، صلابت ، قاطعیت ، صبر و استقامت و همچنین تبیین افکار و اندیشه های امام عظیم الشان برای نوجوانان و جوانان جامعه امروز است.
امام جمعه آبدانانبا بیان اینکه صحیفه نور که شامل وصایا و رهنمودهای این مرد بزرگ است، تاکید داشت: استفاده از این رهنمودها راهگشا و راهنمای نظام و انقلاب است و ما می توانیم با الهام از این یادگار ارزشمند در برون رفت از بحرانهای سیاسی و اجتماعی و حتی جهانی سربلند و سر افراز بیرون بیائیم.

عسگری فرماندار آبدانان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و نیز یادآوری خاطرات امام(ره) واشاره به اثرات رفتار و منش ایشان در ایجاد و تداوم انقلاب بیان داشت: این ایام فرصت مناسبی برای مرور خاطرات و همچنین معرفی شخصیت امام خمینی(ره) به نسل جوان است.

ارسال نظرات