به لطف خدا و تلاش جهادی و مجدانه دانشجویان و مسئولین؛
به لطف خدا، مطالبه گری و تلاش های جهادی و مجدانه دانشجویان قرآنی ایلام بالاخره به ثمر نشست و دانشکده قرآنی در استان تثبیت شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۶۴۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از ایلام، دانشکده علوم قرآنی ایلام که یک سال و اندی با مشکلات عدیده ای روبرو بود و بخاطر نداشتن مکان مناسب برای دانشکده و امکانات خوابگاهی مناسب محکوم به انحلال و انتقال به دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه شده بود، به لطف خدا و با تلاش های جهادی دانشجویان قرآنی و مطالبگری از مسئولین استانی و کشوری، بالاخره در استان تثبیت و به کار خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام حسین نوری، معاونت آموزش و پژوهش تحصیلات تکمیلی دانشکده قرآنی ایلام در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی ایلام  اظهار داشت: خداوند منان را بی حد و عدد شاکر و سپاسگزارم که تلاش های دانشجویان قرآنی و مطالبه گری شان از مسئولین بالاخره به ثمر نشست و مزد تلاش و پايداري و مجاهدت در راه قران را گرفتند.

وی افزود: قطعا این نتیجه حاصل لطف خدا و توجه ویژه اهل بیت علیهم السلام و پیگیریهای خالصانه و مجدانه دکتر سلام امینی،نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی که برای تثبیت دانشکده از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و به رایزنی با مسئولان کشوری همت گمارد.

حجت الاسلام نوری ضمن عرض خداقوت به تلاش های دلسوزان قرآنی در ایلام گفت: جلسه ای با حضور وزیر ارشاد و معاونین، رییس سازمان اوقاف و معاون دانشگاه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان ایلام(آقایان امینی و کاظم زاده)،استاندار ایلام، نمایندگان پارلمانی ارشاد و اوقاف، مدیرکل ارشاد ایلام و بنده برگزار گردید که پس از رایزنی و بررسی مشکلات موجود مقرر گردید که استاندار ایلام متقبل ساختمان اداری و آموزشی به مدت ده سال و سازمان اوقاف متقبل تمام هزینه های جاری دانشکده و وزارت ارشاد متقبل مبلغی به جهت تامین خوابگاه مناسب و امور فرهنگی گردند.

 
وی در ادامه افزود: تمامی موارد ذکر شده با جزییات کامل در قالب یک صورتجلسه رسمی تهیه و تنظیم گردید و به امضاء حاضرین رسید.

معاونت آموزش و پژوهش تحصیلات تکمیلی دانشکده قرآنی ایلام در پایان از زحمات جهادی و خالصانه تمامی دلسوزان قرآنی  در استان و استاندار، مدیرکل اوقاف ایلام ، مسئولان سازمان اوقاف و دانشگاه ، وزیر محترم ارشاد، جناب آقای کاظم زاده نماینده حوزه جنوب و مخصوصا جناب آقای دکتر امینی نماینده محترم ایلام قدردانی نمود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات