مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سپاه این ناحیه را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۸۶۷۶۰۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد، فرمانده و نیروهای پایور و وظیفه این ناحیه و گردان امام حسین (ع) مراسم افتتاحیه برنامه های قرانی ماه مبارک رمضان در محل نمازخانه حضرت زینب سلام الله علیها ناحیه حُر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی نوروزی ضمن تبریک حلول ماه رمضان به ارزش های معنوی و سازنده ماه مبارک رمضان اشاره و به تلاوت قران، حضور در مساجد، احیاداری و اخلاص در کارها تاکید کرد.

وی در ادامه به تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان پرداخت.

شایان ذکر است برگزاری کلاس های نور مبین با تکیه بر ترجمه و تبیین آیات مربوط به امربه معروف و نهی از منکر در محل نمازخانه حضرت زینب سلام الله علیها ناحیه، نشست‌های اخلاقی با تکیه بر نصایح پیامبر صلوات الله علیه به جناب ابوذر در محل رواق کوثر صحن جامع رضوی، برگزاری محفل انس با قران در محل دارالمرحمه حرم رضوی،حفظ قرآن کریم ویژه خواهران شاغل ناحیه، برگزاری دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم ویژه کارکنان و آموزش روخوانی و روانخوانی قران کریم ویژه نیروهای وظیفه از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان در ناحیه می باشد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها