17 تیم برای فوتبال جام رمضان شهرستان سوادکوه‌شمالی ثبت‌نام کردند که در 20 شب و در سالن ورزشی مرحوم خبیری(حرّ) شیر‌گاه با عنوان جام امام راحل به برگزاری مسابقات می‌پردازند.
کد خبر: ۸۸۶۷۵۴۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، یاسر ابراهیم‌زاده  در جلسه هماهنگی برنامه‌های ورزشی و فرهنگی شهرستان سوادکوه‌شمالی از برنامه‌ریزی برای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی برای آقایان و بانوان و رده‌های مختلف سنی خبر داد و گفت: 17 تیم برای جام رمضان فوتبال شهرستان سوادکوه‌شمالی ثبت‌نام کردند که در 20 شب و در سالن ورزشی مرحوم خبیری(حرّ) شیر‌گاه با عنوان جام امام راحل به برگزاری مسابقات می‌پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه‌شمالی به برنامه‌ریزی برای حضور 15 تیم کشتی استان مازندران برای برگزاری مسابقات کشتی جام امام راحل در ایام ماه رمضان خبر داد و با بیان اینکه این مسابقات در سالن ورزشی مرحوم خبیری(حرّ) شیر‌گاه برگزار می‌شود، افزود: مسابقات کشتی در 4 شب ماه رمضان و با حضور کشتی‌گیران از شهر‌های کشتی‌خیز این استان برگزار می‌شود.

وی از اعلام آمادگی 12 تیم استانی برای حضور در مسابقات بدمینتون بانوان در شهرستان سوادکوه خبر داد و خاطر‌نشان کرد: مسابقات بدمینتون بانوان از ساعت 18 تا 20 ماه رمضان در سوادکوه برگزار می‌شود.

ابراهیم‌زاده از برگزاری مسابقات کاراته آقایان و بانوان در سبک‌های مختلف و به میزبانی شهرستان سوادکوه‌شمالی و با حضور حدود 20 تیم استانی در سالن کوثر خبر داد و اظهار کرد: حضور بهروز محمد‌خانی از قهرمانان کاراته کشور در شهرستان سوادکوه‌شمالی موجب اقبال علاقمندان به این رشته در شهرستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه‌شمالی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ایام ماه رمضان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های قرآنی، شب‌های احیا، جشن میلاد امام حسن(ع) و برنامه‌های فرهنگی و دینی دیگر نیر برای اداره ورزش و جوانان این شهرستان مورد برنامه‌ریزی قرار گرفت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها