در بازرسی از خودروی یک مظنون سه تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا به ارزش 30 میلیون ریال در سوادکوه کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۵۴۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی خادمی در گفت‌وگویی در شهرستان ساری گفت: در راستای حفظ منابع ملی و ادامه طرح مبارزه با قاچاق چوب مأموران انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی یک قاچاقچی چوب در این شهرستان شدند.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی خودروی این متهم را در حین خارج کردن چوب از یکی از مناطق جنگلی این شهرستان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی سوادکوه خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی این متهم سه تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا به ارزش 30 میلیون ریال کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی به تاراج بردن منابع ملی کشور و بی‌توجهی به نیازهای آیندگان است، از مردم خواست، در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در سریع‌ترین زمان ممکن با پلیس 110 در میان بگذارند و پلیس را در تأمین امنیت جامعه به‌ویژه جلوگیری از تخریب منابع ملی و طبیعی یاری کنند.

خادمی از کشف 200 میلیون ریالی لوازم جانبی گوشی‌های تلفن همراه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با عوامل توزیع کالاهای قاچاق مأموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی یکی از واردکنندگان لوازم جانبی گوشی‌های تلفن همراه قاچاق در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی سوادکوه افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضایی متهم را در حین حمل کالاهای قاچاق با یک دستگاه خودروی پراید در یکی از محورهای ورودی این شهرستان دستگیر کردند .

این مسؤول تصریح کرد: در بازرسی از خودروی این متهم 2 هزار و 13 عدد انواع لوازم جانبی گوشی‌های همراه قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال کشف شد.

خادمی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و اموال کشف شده به سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی شهرستان تحویل شد.

وی از شهروندان خواست: با ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده خود از طریق سامانه 197 پلیس را در انجام مأموریت‌ها و تأمین نظم و امنیت شهرستان یاری دهند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها