خبرهای داغ:
حجت الاسلام مطهری خبر داد؛

طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه و مساجد مراغه اجرا می شود

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه مراغه، گفت: بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان و مساجد این شهرستان در ماه رمضان پذیرای روزه داران و زائران در این اماکن متبرکه است.
کد خبر: ۸۸۶۷۵۰۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام فریدون مطهری، گفت: همزمان با اجرای طرح ضیافت الهی روزه داران و میهمانان الهی از برنامه‌های مختلف از جمله سخنرانی‌های مذهبی توسط روحانیان، جلسات تلاوت و ختم قرآن کریم، برپایی نمازهای یومیه به صورت جماعت، ادعیه خوانی، جلسه های احکام، تفسیر و ترتیل خوانی قرآن و نیز نمایشگاه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: طرح ضیافت الهی در امامزادگان سیدمحمد(ع) و سید ابراهیم(ع) چکان و برخی از مساجد شاخص این شهرستان از جمله مسجد جامع، شهدا، آقا محمدتقی، خاتم الانبیا(ص)، جامع پهرآباد و صاحب الزمان آغاز شده است.

حجت‌الاسلام مطهری اضافه کرد: آیین ختم قرآن و ترتیل خوانی برادران و خواهران که هرساله به صورت برنامه‌ای معنوی در ماه رمضان با استقبال روزه داران در این شهرستان اجرا می‌شود، امسال نیز به صورت مستمر از ساعت۱۵هر روز در آستان مقدس امامزادگان و مساجد برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها