خبرهای داغ:
محمد گل زاده
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل اعلام کرد:
احمد عدالت پور گفت: جمع آوری بیش از ۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد برای کمک به فعالیت‌های عمرانی اماکن متبرکه از جمله فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل است.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۵۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل در تشریح فعالیت‌های این ستاد اظهار کرد: این ستاد به صورت رسمی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز و علاوه بر شرکت در فعالیت‌های عمرانی، به جمع آوری کمک‌های مردمی و پذیرایی از زائران حسینی در پیاده روی اربعین اقدام کرد.

احمد عدالت پور به همکاری این ستاد با صاحبان صنایع شهرستان اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون ۵۶ تخته فرش ماشینی و دستبافت برای استفاده در اماکن متبرکه اهدا شده است.

وی فعالیت کارگاه فرش دستبافت ستاد عتبات عالیات آران و بیدگل را یادآور شد و خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت مردم شهرستان در تولید فرش دستباف، کارگاه فرش دستباف این ستاد فعالیت خود را آغاز کرده و سه دار قالی در آن برپاست.

عدالت پور جمع آوری بیش از ۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد برای کمک به فعالیت‌های عمرانی اماکن متبرکه را به عنوان دیگر فعالیت این ستاد معرفی کرد و ادامه داد: ۵۳ نفر خادم افتخاری برای شرکت در عملیات عمرانی حرم طفلان مسلم به کشور عراق اعزام شده‌اند.

وی اضافه کرد: اجرای ۴۳۰ متر مربع سنگ کاری و ۳۸۰ متر مربع کاشی کاری در بیمارستان طفلان مسلم و اعزام ۱۷۶ استادکار و ۱۰۸ نیروی خدماتی برای شرکت در فعالیت عتبات عالیات از جمله خدمات این ستاد بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها