فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه

ورزش سلامت جسمی و روحی را حفظ می کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: ورزش منظم سلامت جسمی و روحی را حفظ کرده و با کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن امید به زندگی را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۳۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی از دانش‌آموزان نائب قهرمان فوتسال استان در مقطع اول تحصیلی با اهدای جایزه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در این مراسم با اشاره به اهمیت ورزش و بخصوص ورزش منظم گفت: ورزش منظم سلامت جسمی و روحی را حفظ می کند و با کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن امید به زندگی را افزایش می‌دهد و باعث ایجاد شور و نشاط برای انجام فعالیت‌های روزانه می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزش صحیح به بدن کمک می‌کند تا در کنترل سیستم عصبی به دست آوردن اعتماد به نفس، کارکردن و تصمیم‌گیری صحیح در شرایط بحرانی موفق‌تر عمل کند، گفت: افسردگی و فشار روحی به غیر از آن که با شرایط روحی و اعتماد به نفس شخص در ارتباط می باشد با شرایط جسمانی نیز مرتبط است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در بخش دیگری از سخنان خود به نقش والدین و مربیان ورزشی اشاره کرد و گفت: مهمترین نکته این است که به طور مثبت تمایل دانش‌آموزان را به ورزش زیاد کنند و آگاهی داشته باشند که هر فعالیت بدنی، برای فرد خاصی مناسب است و با توجه به مشخصات: سن، موقعیت فیزیکی، مراحل پیشرفت و میزان علاقه دانش آموزان، مناسب‌ترین فعالیت بدنی را بایستی به آنها توصیه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات