فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: امام خمینی (ره) در تمام ابعاد شخصیتی الگویی کامل و بی بدیل است.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۳۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی با اشاره به برنامه‌ها و اعزام‌های پیش رو از این شهرستان برای مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) گفت: ضمن اعزام 2 هزار نفر از این شهرستان برای حضور در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به حرم آن حضرت، برنامه‌های متعددی در پاسداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) در سطح شهرستان برنامه ریزی شده که با همکاری دستگاه‌های فرهنگی اجرایی می‌شوند.

وی با اشاره این موضوع که بعد از گذشت نزدیک به سی سال از رحلت حضرت امام می‌گذرد ولی هنوز عشق به خمینی کبیر(ره) در جامعه اسلامی موج می‌زند، گفت: ملت ایران و مشتاقان حضرت امام خمینی(ره) هنوز امامی را که باعث رهانیدن آنان از بند ظلم و ستم و عزت و اقتدار امروز کشور شد را از یاد نبرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با بیان این سوال که مگر می‌شود امامی که استقلال و هویت را به این مردم ارزانی داشت از یاد برود، گفت: امام خمینی(ره) به تنهایی در مقابل بت استکبار ایستاد و محبوبیت ایشان در جامعه به واسطه این بود که این مرد خدایی بود، و به خاطر استقلال و عزت این مردم تمام توان خود را به کار گرفت.

سرهنگ پاسدار جعفری با یادآوری اینکه پیام انقلاب اسلامی در جهان و کشورهای منطقه منتشر شده است، گفت: این همان انقلابی است که حضرت امام(ره) با تحمل سختی‌ها، تبعیدها و هرگونه ظلم رژیم شاهنشاهی آن را پایه‌گذاری کرد و مشکلات را به جان خرید تا این مردم از دست غارتگران جهانی نجات یابند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در تمام ابعاد شخصیتی الگویی کامل و بی بدیل است، گفت: آشنا کردن نسل جوان با اندیشه ها و زندگی امام خمینی (ره) یک امر ضروری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در پایان از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا با انتشار آثار، اندیشه‌ها و تفکرات حضرت امام خمینی(ره) و نشان دادن فداکاری‌های آن پیر فرزانه به نسل جدید گفتمان انقلاب اسلامی را پاس بدارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات