خبرگزاری بسیج: دبیر بیست و هشتمین مراسم سالروز ارتحال حضرت امام(ره) گفت: به دلیل مصادف شدن مراسم سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان و مشکلات رفت و آمد زائران به تهران، سایر هموطنانی که قادر به حضور در مرقد مطهر نیستند، بعد از ظهر روز سیزدهم خرداد در شهرستان ها مراسم گرامیداشت رحلت امام را برگزار می کنند.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۲۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ محسن زرگر، افزود: پیش بینی برگزاری مراسم در همه شهرستان های استان تهران اندیشیده شده است و مراسم سالروز ارتحال امام(ره) در مساجد همه شهرها، بخش ها و روستاهای تابعه برگزار می شود. وی خاطر نشان کرد: در همین راستا، اقدامات فرهنگی، فضا سازی شهرستانها، برگزاری مسابقات و نشست های فرهنگی در خصوص تبیین دیدگاه های امام در ارتباط با بحث وحدت و اقتصاد مقاومتی انجام خواهد شد.

وی به اقدامات رفاهی، ترافیکی و امنیتی  در روز چهاردهم خرداد در مرقد مطهر اشاره کرد و گفت: ستاد گمشدگان و جا ماندگان در آستان مقدس امام خمینی (ره) تشکیل شده و افرادی که از کاروان ها جا مانده باشند از طریق وسایل نقلیه اضافه ای که پیش بینی شده است به مقصد مورد نظر خود اعزام می شوند.

همچنین جایگاهی به عنوان ایستگاه صلواتی به وسعت 200 هزار متر مربع مسقف و مفروش شده برای پذیرایی زائران در نظر گرفته ایم که در صورت تمایل زائران می توانند در این محل ها افطار کنند.

با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی نیز در خصوص تامین امنیت زائران اقدامات مهمی صورت گرفته و گشت ها و نیروهای امنیتی در مکان های مورد نظر استقرار می یابند تا این ماموریت به سلامت به پایان برسد.

ارسال نظرات