خبرهای داغ:
بجنورد:

حوزه حضرت رقیه (س) جلسه معارفه خانم قربانی فرمانده جدید حوزه حضرت رقیه (س) را برگزار کرد

حوزه حضرت رقیه (س) جلسه معارفه خانم قربانی فرمانده جدید حوزه حضرت رقیه (س) را با حضور خانم شجاعی مهر و فرماندهان پایگاههای تابعه و اعضای شورا حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۲۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج : حوزه حضرت رقیه (س) جلسه معارفه خانم قربانی فرمانده جدید حوزه حضرت رقیه (س) را با حضور خانم شجاعی مهر و فرماندهان پایگاههای تابعه و اعضای شورا حوزه برگزار شد. 

خانم شجاعی مهر با تبریک ماه رمضان و تشکر از خانم محمد پوران که در غیاب خانم شجاع انجام وظیفه می کردند و خانم قربانی که فرمانده حوزه سمیه بودند و انجام وظیفه میکردند امید است در این حوزه نقش موثری داشته و به نحو احسن انجام وظیفه کنند در قسمت خواهران کار سخت تر و از اهمیت ویژه ای برخوردار است در موضوع انتخابات شاید باید پررنگ عمل می کردیم و موثرتر از این کار میکردیم امید است بحث روشنگری را با اهمیت بیشتر و اولویت بیشتر در راس امور قرار دهیم

وی گفت با بررسی تاریخی که در گذشته داشتیم چه در اسلام و چه در ایران که تکرار شدنی است کربلا همه طرف مسلم بودند از او حمایت می کردند چون بصیرت نداشتند رویه تغییر کرد و باید از امروز کار را شروع کنیم برای چهار سال بعد علاوه بر انجام ابلاغ برنامه ها بحث روشنگری داشته باشیم .

در ادامه خانم شجاع با آرزوی قبولی طاعات از تمامی دوستان که در این مدت همراه او بودند و خالصانه انجام وظیفه میکردند تشکر کرد.

در ادامه خانم قربانی با آرزوی قبوای طاعات از زحمات خانم محمد پوران تقدیر و تشکر کرد و گفت امید است که بتوانیم مثل ایشان کار کنیم چون امروز اهداف وظیفه و کار بسیج چقدر سخت و سنگین است

وی در ادامه برنامه های ابلاغ سال تربیت و آموزش که حلقه ها بر اساس کیفی باشد چون مبنای کار شجره طیبه صالحین است و محور ما حلقه صالحین است .

جوانه های صالحین که ابلاغ برنامه ها داده شده

اردوهای جهادی که ظرفیت و مکان را مشخص کنید

مسابقه قران که در سه رشته ترتیل،حفظ و مفاهیم برگزار میشود

در ادامه جلسه عتبات عالیات با حضور خانم میرفخرایی و سیدی از ستاد عتبات و عالیات استان

خانم میرفخرایی گفت : با توجه به پروژه های صحن حرمین که در دست اقدام داریم هم باعث اشتغالزایی برای ایرانی ها و همچنین سازه هایی که بکار میرود از خود ایران برده میشود و هیچ پولی در خود کربلا خرج نمیشود

وی گفت ثواب خواندن نماز در حرم امام امیرالمومنین برابر با 200 برابر نماز معمولی است و ثواب نماز در مسجدالحرام 100 برابر نماز معمولی است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها