خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
جمشیدی گفت: دو تیم روستای خارا و تیم روستای دستجرد در شب اول مسابقات فوتسال ضیافت نور در شهر حسن آباد با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم روستای دستجرد با نتیجه ۳ بر ۱تیم روستای خارا را شکست داد.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۰۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، مراسم افتتاح مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای آتش نشان شب گذشته در جرقویه علیا برپا شد.

13 تیم در این مسابقات شرکت کردند که 9 تیم آن در رده بزرگسالان با 40 بازی  و 4 تیم در رده جوانان با 10 بازی به صورت دوره ای با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا در گفتگویی با خبرنگار ما در جرقویه علیا با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امید است با حضور پیشکسوتان، مسئولان، جوانان و نوجوانان و همکاری و تعامل بتوان به اهداف ورزش یعنی تهذیب جسم و روح، تندرستی و سلامتی برسیم و شاهد برگزاری رقابت های سالم بین تیم ها باشیم.

مقداد جمشیدی با اشاره به تعداد تیم های شرکت کننده در این مسابقات و تعداد بازی ها اظهار کرد: در شب اول مسابقات فوتسال ضیافت نور در شهر حسن آباد دو تیم روستای خارا و تیم روستای دستجرد با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم روستای دستجرد با نتیجه 3 بر 1تیم روستای خارا را شکست داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها