نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

بسته شدن پرونده داعش در عراق/آسایش و آرامش کشور مدیون جهاد شهدای مدافع حرم است

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر اینکه داعش تا نزدیکی کربلا آمده بود، گفت: این در حالی است که پرونده داعش در عراق در حال بسته شدن است.
کد خبر: ۸۸۶۷۴۰۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کزج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی عصر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم شعبان نصیری که در آستان امامزاده حسن (ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: همه مدافعان حرم به دنبال شهید شدن هستند زیرا آرامش را در شهید شدن می‌بینند.

بسته شدن پرونده داعش در عراق/آسایش و آرامش کشور مدیون جهاد شهدای مدافع حرم است

وی با اشاره به حضور طولانی‌مدت شهید نصیری در عراق، گفت: شهدا به مبدأ و منبع اصلی رزق الهی دست پیدا می‌کنند و خودشان منشأ توزیع رزق الهی می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر اینکه شهدا توزیع‌کننده عزت و اقتدار هستند، گفت: شهدا غم و ترس را از ما می‌گیرند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی در بخش دیگری با اشاره به اینکه شهدا افرادی شاد هستند، ابراز تأسف کرد که برخی می‌خواهند به دیگران چنین وانمود کنند که جمع بچه بسیجی‌ها جمعی خشن و افراطی و تندرو هستند.

همه دعواها بر سر ایمان است

وی با تأکید بر اینکه خداوند از افراد و رسانه‌هایی که چهره همانند گل امثال شعبان نصیری‌ها را مانند خار به مردم نشان می‌دهد، نخواهد گذشت، گفت: همه دعواها بر سر ایمان است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در بخش دیگری با تأکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس افرادی پیدا می‌شد که رزمندگان را مورد تمسخر قرار می‌دادند و مدعی می‌شدند که آن‌ها چرا به جبهه می‌روند، گفت: در حال حاضر برخی عین این تفکر را در مورد شهدای مدافع حرم دارند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه برخی می‌پرسند مدافعان حرم چرا خارج از مرزها به جنگ می‌پردازند، گفت: پاسخ به این سؤال باید به فهم مسئله بیانجامد نه تحقیر و سرزنش.

وی با تأکید بر اینکه داعش تا نزدیکی کربلا آمده بود، گفت: این در حالی است که پرونده داعش در عراق در حال بسته شدن است.

وی به اهمیت نیروهای حشد الشعبی اشاره کرد و گفت: ابو مهدی فرمانده نیروهای حشد الشعبی از دوستان نزدیک شهید شعبان نصیری است.

وی با اشاره به اینکه شهید شعبان نصیری در دوران دفاع مقدس رئیس ستاد لشکر بدر بود، گفت: بدریون عراقی‌های بودند که در ایران علیه صدام و بعثی‌ها می‌جنگیدند.

آسایش و آرامش کشور مدیون جهاد شهدای مدافع حرم است

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر اینکه حشد الشعبی نیروهای بسیجی عراق هستند، گفت: فرمانده امروز بسیج عراق که پرونده داعش را جمع کرده است میوه تلاش شهید شعبان نصیری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تویسرکانی بابیان اینکه فرمانده بسیج عراق امنیتی ایجاد کرده که می‌توانیم به‌راحتی در منطقه سفر کنیم، گفت: این آسایش و آرامش را مرهون و مدیون جهاد شهدای مدافع حرم هستیم.

وی در ادامه با اعلام اینکه یکی از بنیان‌گذاران حشد الشعبی شهید شعبان نصیری است، اظهار کرد: شهید نصیری دغدغه مشکلات داخلی ایران ازجمله بزهکاری‌ها، پایمال شدن‌های خون شهدا و غیره بود و می‌دانست که برای چه و چرا می‌جنگد.

حجت‌الاسلام‌ تویسرکانی به مصدومیت چند ماه پیش شهید نصیری اشاره کرد و گفت: بااینکه چندین گلوله به او اصابت کرده بود و برای معالجه به آلمان ذخیره‌سازی شده بود، به آلمان برای معالجه نرفت و به عراق بازگشت تا با ظلم و ستم مبارزه کند.

وی بابیان اینکه انسان‌هایی چون شهید نصیری در نگاه برخی افراد که همه فکر و ذکرشان دنیاست بی‌عقل تلقی می‌شوند، عنوان کرد: افرادی چون شهید نصیری به جنگ می‌روند تا این انسان‌های کوته‌فکر به‌راحتی زندگی کنند و به دغدغه‌های دنیایی‌شان برسند.

حواسمان باشد که به خون شهدا خیانت نکنیم

حجت الاسلام تویسرکانی با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری که شهدای مدافع حرم از اولیا الله هستند، افزود: مقام شهدای مدافع حرم عشق است و اینان خورشیدی هستند که راه را نشان می‌دهند و شادی توزیع می‌کنند و هرگز به دنبال کسب لذت دنیایی توسط انسان‌ها نیستند چراکه خدایی رفتار می‌کنند.

وی افزود: شهدا معتقدند شهید کسی است که وجودش برای خداست و فقط برای خدا حرکت، جهاد و سکوت می‌کند، چراکه شهید مؤمنی است که برخلاف محاسبات مادی یک نگاه ملکوتی و جدی دارد.

وی با اشاره به تفکری که می‌گوید حریف آل سعود، آمریکا و اسرائیل نمی‌شویم، خاطرنشان کرد: شهدا کسانی هستند که این تفکر را برهم می‌زنند و خدا را داخل این محاسبات می‌آورند و می‌دانند که پیروزی از آن حزب‌الله است و مشرکان باآن‌همه سازوکار و فریب‌کاری و عناصر نفوذی خود نابود می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بااینکه ماه رمضان ماه شهید عالم علی (ع) است، بیان کرد: امیر المومنین شهادت را در شب قدر ماه رمضان از خدا گرفت.

وی با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری که شهادت مرگ تاجرانه است، عنوان کرد: ذره‌ای ضرر در این معامله نیست چراکه راه شهدا به مسیری منتهی می‌شود که پر از شور و شعف و شادی است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه گفت: حواسمان باشد که به خون شهدا خیانت نکنیم، پاسدار خون شهدا باشیم و تلاش کنیم که ادامه‌دهنده راه شهادت باشیم.

 شهید مدافع حرم سردار شعبان نصیری در عملیات آزادسازی غرب موصل از اشغال مزدوران سعودی و تکفیری‌های داعش به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار