فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

دشمنان به دنبال از بین بردن اعتقادات جوامع اسلامی هستند

طی مراسمی با حضور مسئولین،فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد، از عروسک هوشمند مامایار رونمایی شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۳۵۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛سرهنگ زارع کمالی در این جلسه گفت: مسائل فرهنگی،اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید داخلی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است . دشمن با تمام قوا وارد میدان شده تا اعتقادات را از میان جوامع اسلامی از بین ببرد چرا که دشمنان اسلام را مانعی برای پیشبرد مقاصد شومشان می دانند که یکی از این اقدامات ، ترویج عروسکهایی است که با فرهنگ بومی-اسلامی ما همخوانی ندارد . 

وی افزود: عروسک هوشمند مامایار حاصل تلاش یک کارآفرین یزدی است که می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای کودکان به جای عروسکهای بامدل غربی باشد و این مطلب بیانگر این است ما اگر خواسته باشیم و اراده کنیم می توانیم.

در ادامه از عروسک هوشمند رونمایی گردید این عروسک قابلیت سخنگویی دارد و می تواند کلیه اوقات کودک از قبیل:استراحت،تغذیه،سرگرمی و غیره را مدیریت نماید.

علاقه مندان می توانند جهت خرید این عروسک هشتاد و هشت هزار تومانی به سایت mamayar.com مراجعه نمایند ضمناً هزینه ارسال پستی آن رایگان می باشد.


ارسال نظرات