دکتر نوریان در دویست و دهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه مطرح کرد:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دویست و دهمین جلسه هیأت رئیسه، از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور پر شور و گسترده در بیست و هشتمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دعوت کرد.
کد خبر: ۸۸۶۷۳۳۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، در این جلسه دکتر علی‌محمد نوریان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان وضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، بر ضرورت غنیمت شمردن ساعات و لحظات این ماه در جهت خودسازی و تهذیب نفس تأکید کرد و گفت: باید از فرصت گرانبهایی که خداوند به واسطه‌ این ماه در اختیار ما قرار داده است، به منظور تقرّب و نزدیکی هر چه بیشتر به خالق یکتا استفاده کنیم.

وی با اشاره به وقوع قیام تاریخی و خونین 15 خرداد در اعتراض به دستگیری امام راحل و سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی در این ماه، گفت: نباید از درسهای واقعه 15 خرداد 42 غافل شویم، قیامی که به خاطر روشنگری‌های امام راحل از رژیم شاه به وقوع پیوست.

دکتر نوریان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با دعوت از تک تک خانواده بزرگ و منسجم دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور یکپارچه و پرشور خود در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: حضور در مراسم و تجدید میثاق با آرمانهای آن عزیز سفر کرده، گامی در جهت اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

در ادامه این جلسه، در راستای ارتقا کیفیت و یکپارچه سازی برنامه­ها و استراتژی­های دانشگاه، برنامه راهبردی حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی، دانشجویی، فرهنگی، پزشکی، ورزشی و ... که مصوب شورای دانشگاه آزاد اسلامی است مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به اسناد بالادستی ، نقشه جامع کشور و استراتژی­ها 9 گانه مدیریت جدید دانشگاه مورد بازنگری قرار گیرد.

ساعت کاری دانشگاه آزاد اسلامی در ماه مبارک رمضان یک ساعت کاهش یافت

همچنین پیرو بخشنامه قبلی مبنی بر کاهش ساعات کاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با هدف بهره مندی بیشتر همکاران از ایام ماه مبارک رمضان و مواهب و فضایل این ماه مقرر شد ساعت اداری کلیه واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه یک ساعت کاهش یابد.

لازم به ذکر است در این جلسه به منظور تسهیل در امور و مکانیزه کردن فرآیندهای دانشگاه در قالب یک سیستم جامع ، مصوب شد دفتر فناوری اطلاعات با همان ساختار زیر نظر معاونت پژوهشی دانشگاه به فعالیت خود ادامه دهد.

ارسال نظرات