خبرهای داغ:
شهردار تبریز از ارائه تسهیلات ویژه سفر به عتبات عالیات ویژه کارکنان شهرداری تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۷۳۰۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با اعلام این خبر افزود: خواهرخواندگی تبریز و کربلا، به عنوان یکی از اقدامات مهم فرهنگی و بین‌المللی سال‌های اخیر، حاوی دستاوردهایی است که ارائه تسهیلات ویژه سفر به عتبات عالیات ویژه کارکنان شهرداری تبریز از آن جمله است.
وی اضافه کرد: در این راستا، با هماهنگی‌ها و بسترسازی‌های لازم، زمینه‌ مناسبی فراهم آمده تا دو تن از اعضای خانواده کارکنان شهرداری تبریز، با برخورداری از شرایط رفاهی و اقامتی مناسب، به مدت ۷ شبانه روز، توفیق زیارت عتبات عالیات را داشته‌باشند.
دکتر نجفی متذکر شد: بارگاه ملکوتی امام علی(ع) در نجف اشرف، امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در کربلای معلی و امامین عسگرین(ع) در کاظمین از جمله مقاصد این سفر زیارتی خواهد بود. 
دکتر نجفی با اشاره به محورهای اصلی تسهیلات ارائه‌شده، گفت: دو نفر از اعضای خانواده‌های حایز شرایط، هر یک، شامل تسهیلات بدون بهره ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی تعاونی اعتباری خواهند بود.
شهردار تبریز اظهار داشت: با هماهنگی های به عمل آمده با سازمان محترم حج‌ و‌ زیارت، اعزام اولین کاروان زائران خانواده‌های کارکنان شهرداری تبریز، پس از عید سعید فطر سال جاری، میسر خواهد بود.
وی با اشاره به این که رسیدگی به وضعیت رفاهی و معیشتی کارکنان و کارگران شهرداری، از دغدغه‌های دایمی شهرداری است، گفت: خرسندیم امکان سفر به کربلای معلی، به عنوان یک اقدام معنوی ماندگار، در خدمت کارکنان عزیز خواهد بود.
گفتنی است مراجعه به سامانه اینترنتی atabat.tabriz.ir به عنوان تنها امکان ثبت‌نام در این طرح پیش‌بینی شده است.
علاقمندان برای اطلاع بیشتر از جزئیات طرح، می‌توانند با شماره تلفن ۰۴۱۳۴۷۹۳۵۱۰ اداره عتبات شهرداری تبریز، تماس بگیرند.
همچنین متقاضیان زیارت عتبات عالیات می توانند با مراجعه به طبقه همکف ساختمان مرکزی شهرداری تبریز به آدرس چهار راه ابوریحان «جهت ارائه مدارک» اقدام کنند.
ارسال نظرات