خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلیبر در کلاس تفسیر قرآن کارکنان این ناحیه گفت: شرط نخست برای امر به معروف و نهی از منکر شناخت معروفات و منکرات جامعه است و تا فردی این شناخت را نداشته باشد امر و نهی او اثرگذار نخواهد بود.
کد خبر: ۸۸۶۷۲۹۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب افزود: امروز بزرگترین معرفات حفظ نظام اسلامی، اعتلای فرهنگ اسلامی، سلامت محیط خانوادگی و رونق اقتصادی، مجاهدت برای اقتدار ملت ایران و وحدت اسلامی است و آمران واقعی باید در راستای این اهداف بکوشند.

وی مهم ترین منکرات را ابتذال اخلاقی و کمک به دشمنان خواند و اظهار داشت: هر کس به هر طریقی به دشمن کمک کند یا منافق است و یا دچار منکرات شده و باید اصلاح شود .

حجت الاسلام شکوریان امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی عنوان و بیان کرد: لازمه امر به معروف ایمان و تقواست و با شعار نمی شود امر و نهی کرد باید عملا و با شجاعت وارد میدان شد چراکه لازمه قبولی دیگر اعمال انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که اصلی ترین وظیفه پیامبران و ائمه هم امر به معروف و نهی از منکر بوده است.


ارسال نظرات