امین وند در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

تبلیغ کالای ایرانی در شبکه «جم»؛ با هدف تضعیف اعتقادات و فرهنگ ایرانی اسلامی/ دادستانی ورود کند

کارشناس رسانه گفت: شبکه جم برای اعتماد سازی مسائل فرهنگی و اعتقادی و دینی ما را در تبلیغات خود می گنجاند تا اعتقادات و دین جوانان ما را تضعیف کند.
کد خبر: ۸۸۶۷۲۶۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

تبلیغ کالای ایرانی در شبکه «جم»؛ با هدف تضعیف اعتقادات و ضربه به فرهنگ ایرانی اسلامی/ دادستانی به این قضیه ورود کندمراد علی امین وند کارشناس رسانه و رئیس خانه فعالان فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تبلیغات کالاهای ایرانی در شبکه جم اظهار داشت: شبکه جم برای اعتماد سازی مسائل فرهنگی و اعتقادی و دینی ما را در تبلیغات خود می گنجاند تا اعتقادات و دین جوانان ما را تضعیف کند.

کارشناس رسانه گفت: هدف شبکه های ماهواره ای مانند جم از تبلیغات کالاهای ایرانی گرفتن بازار بازرگانی صدا و سیما به منظور کاهش منبع درآمدهای صداسیما و همچنین اعتماد سازی بین مخاطبان ایرانی و سوم درآمدزایی برای این شبکه است.

امین وند بیان داشت: این شبکه تا مراحلی از شرکت ها برای تبلیغ پول نمی گیرند اما در مراحل بعدی هزینه های زیادی هم می گیرند و متاسفانه برخی شرکت های داخلی ما به خاطر اینکه تاثیرگذاری بدی در جامعه نمی بینند سرمایه گذاری می کنند و به این شبکه تبلیغ می دهند.

وی افزود: دستگاه های متولی مانند وزارت صنایع و معادن، دادگستری یا دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم و وزارت ارشاد باید ورود و برخورد کنند.

امین وند تصریح کرد: آدرس بسیاری از شرکت ها و کارخانجاتی که در حال حاضر سرمایه را از کشور خارج می کنند و به بنگاه های ضد فرهنگی ما که به صورت فارسی زبان فعالیت می کنند کمک می کنند مشخص است و خیلی راحت می توان با آنها به صورت قانونی برخورد کرد و اگر خلأ قانونی هم وجود دارد مجلس باید ورود کند یا دولت آن را به صورت طرحی به مجلس ارائه دهد.


ارسال نظرات