تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت محمدرسول الله(ص) سپاه عسلویه + تصاویر

بوشهر-تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه دیروزصبح با حضور فرمانده ناحیه سپاه عسلویه، مسئولین شهرستان و بسیجیان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۶۷۲۶۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، سرهنگ مهدی حسن زاده در جلسه تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت محمدرسول الله(ص) سپاه عسلویه افزود: نقش بسیج در سپاه عسلویه خدمتگزاری با اخلاص به مردم شریف و نجیب شهرستان عسلویه است.

وی ضمن تشکر از حضور حماسه ای مردم ایران در 29 اردبیهشت در پای صندوق های رای ریزی افزود: ملت ایران با بصیرت، فهیم و هوشیار هستند و همیشه ثابت کرده اند که هرچه به این مردم خدمت شود کم است و آنها لیاقت بیشتر از اینها را دارند.

حسن زاده اظهار داشت: هرچه به ملت خدمت بیشتری شود ارتباط مردم و مسئولین محکم تر خواهد بود و این نظام در برابر تمام دشمنی ها و مشکلات بیمه می شود و محکمتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: عرب های این منطقه غیرت دارند و حساب اعراب منطقه عسلویه با حاکمان سعودی عربستان جدا است و آنان اگر غیرت دینی داشتند هیچوقت رئیس جمهور آمریکا که دشمن اسلام و قرآن است را حمایت و مورد توجه قرار نمی دادند

حسن زاده در این مراسم اظهار کرد: اگر ما پایدار و قدرتمند هستیم چون وحدت داریم و دشمن کوچکتر از آن است که بخواهد به این نظام اسلامی ضربه بزند.

وی در پایان افزود: وحدت شیعه و سنی در این منطقه زبان زد عام و خاص است و همانطور که این وحدت باعث شده ازدواج شیعه و سنی یک امر طبیعی قلمداد شود و همه با هم و در کنار هم زندگی می کنند.

در پایان از زحمات سرهنگ شهرام نوذری قدردانی شد و لوح تقدیری تقدیم وی شد و حکم فرماندهی حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص)سپاه عسلویه به سروان مصطفی مهدوی راد ابلاغ گردید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار