ماموران پلیس پس از اقدامات فنی موفق شدند دریک عملیات یک سارق حرفه ای مغازه۴۰ ساله اهل و ساکن زنجان شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر کنند .
کد خبر: ۸۸۶۷۲۳۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری یک سارق حرفه ای مغازه خبر داد و گفت: این متهم که از سال ۹۳ اقدام به سرقت می کرد به ۶۰ فقره سرقت اعتراف کرد .

سردار علی آزادی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی مغازه با شیوه و شگرد خاص ، در سطح شهرستان زنجان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی اظهار داشت: پس از اقدامات فنی پلیس ماموران موفق شدند دریک عملیات این ارتباط متهم را به نام " ف - ق " ۴۰ ساله اهل و ساکن زنجان شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر کنند .

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: از متهم مقداری اموال مسروقه از قبیل انواع لبتاب ، دوربین عکاسی و ... کشف گردید .

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه بیش از دو میلیارد ریال برآورد می شود خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های صورت گرفته به بیش از ۶۰ فقره سرقت مغازه از سال ۹۳ اعتراف کرد.

سردار آزادی با اعلام اینکه در این رابطه سه مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند تاکید کرد: با توجه به حرفه ای بودن متهم و احتمال ارتکاب سرقت های دیگر توسط وی انجام گرفته باشد تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان از مردم خواست در صورت وقوع سرقت های دیگر به این شیوه توسط متهم ، موضوع را از طریق پلیس آگاهی زنجان پیگیری کنند .

فرماندهی انتظامی استان زنجان به منظور پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد : محل کسب و کار خود را به دوربین های مدار بسته و تجهیزات باز دارنده مجهز کنند .

ارسال نظرات