استان زنجان دارای چهار شهرستان بدون معتاد متجاهر می باشد و چهار شهرستان دیگر در این استان نیز از این حیث وضعیت نبستا مناسبی دارند.
کد خبر: ۸۸۶۷۱۵۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، با بیان اینکه دستیابی زنجان به شرایطی که بعنوان استان بدون معتاد متجاهر معرفی شود، کار دشواری نیست، گفت: هم اکنون نیز وضعیت استان زنجان به لحاظ پایین بودن تعداد معتادین متجاهر و ابتلا به اعتیاد مطلوب ارزیابی شده است.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه طرح « استانِ عاری از معتاد متجاهر» در زنجان پیگیری و اجرا می‌شود، افزود: دستیابی زنجان به شرایطی که بعنوان استان بدون معتاد متجاهر معرفی شود، کار دشواری نیست.

وی در ادامه اظهار داشت: استان زنجان دارای چهار شهرستان بدون معتاد متجاهر می باشد و چهار شهرستان دیگر در این استان نیز از این حیث وضعیت نبستا مناسبی دارند که می‌توان با برنامه ریزی و اجرای اقدامات مناسب در این مناطق نیز به استانی سراسر عاری از معتاد متجاهر دست یافت.

استاندار زنجان تصریح کرد: اطلاع رسانی مناسب از اجرای طرح «استانِ بدون معتاد متجاهر» در زنجان مهم است، چراکه؛ عموم مردم باید از این طرح مطلع باشند و اقدامات انجام شده در سطح شهر برای مردم ملموس و اثرگذار باشد.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه زنجان در سال گذشته رتبه نخست کشور را کسب کرده که این موضوع را ستاد مرکزی مطابق با بررسی های صورت گرفته اعلام کرده است، افزود: اقدام پلیس برای برخورد با معتادان متجاهر به صورت مستمر و هر 45 روز یکبار صورت گیرد تا اثربخشی و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

استاندار زنجان گفت:استفاده از ظرفیت ها و همراهی سایر دستگاه های اجرایی در تامین هزینه های مربوط به اجرای طرح استانِ بدون معتاد متجاهر ضروری است؛ این موضوع به شهرداری ها نیز ابلاغ شود تا همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات