ورزش استان نباید به یک باشگاه سیاسی تبدیل شود، مدیریت فعلی استان این اجازه را نخواهیم داد و وضعیت ورزش استان باید توسعه بیشتری یابد.
کد خبر: ۸۸۶۷۱۵۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان در جلسه مجمع خیرین ورزشیار استان زنجان گفت: ورزش زنجان نیازمند تغییر و تحول جدی و پوست اندازی است.

سید بیوک موسوی افزود: ورزش استان نباید به یک باشگاه سیاسی تبدیل شود، مدیریت فعلی استان این اجازه را نخواهیم داد و وضعیت ورزش استان باید توسعه بیشتری یابد.

وی اظهار داشت: مدیریت استان با کسی عقد اخوت نبسته و اگر مدیری نتواند اهداف پیش بینی شده برای توسعه ورزش را محقق کند باید کنار برود.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان با اشاره به برخی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی و تولیدی نیمه دولتی فعال در استان، گفت: حضور و فعالیت برخی افراد در نشست خیرین ورزشیار باید مطابق با وظایف آن ها در قبال ورزش استان باشد. شرکت های فعال در استان باید بنا بر وظایفی که در برابر شهروندان زنجانی دارند، حقوق ورزش و مردم استان را بپردازند.

وی اظهار داشت: وضعیت اداری، مدیریت شهری و سایر حوزه ها باید بگونه ای باشد که در امور مردم تسهیل شود و اجازه نخواهیم داد این وضعیت در برخی از فضاها ادامه پیدا کند.

سید بیوک موسوی با اشاره به اینکه باید فضای همدلی، هم افزایی و برادری جهت تحقق اهداف توسعه ای استان تقویت شود، افزود:

فعالین اقتصادی و صاحبان شرکت های بزرگ مستقر در استان باید پاسخگوی افکار عمومی باشند که چه آورده ای برای مردم زنجان داشته اند.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: مردم استان زنجان تجربیات موفقی در خیریه بخش های مختلف به ویژه بخش سلامت دارند و باید از تجربیات افراد موفق این حوزه بهره برداری لازم صورت گیرد.

سید بیوک موسوی گفت:علاوه بر توجه به اهمیت اقتصاد در کشور، مهم ترین موضوع اجتماعی مورد نیاز جامعه حفظ اخلاق است و نباید اجازه دهیم اخلاق در جامعه آسیب ببیند.

ارسال نظرات