امام جمعه دهلران گفت: اگر امروز امنیتی وجود دارد همه آن را مدیون امام و شهدای امام هستیم.
کد خبر: ۸۸۶۷۱۴۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست هماهنگی برنامه های سالروز ارتحال امام راحل و همچنین 15 خرداد با حضور امام جمعه دهلران و جمعی از مسئولان شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی،امام جمعه دهلران، در این نشست با تسلیت فرا رسیدن 14 خرداد اظهار کرد: امام عزیز بر گردن همه ما حق دارند چرا که در عصر غیبت معادلات جهانی را بر هم زد و انقلاب اسلامی را بنا نهاد.

وی افزود: امام راحل با نفس مسیحایی خود اسلام را احیا کردند و امروز بیداری اسلامی و ایستادگی در مقابل توطئه های دشمنان از برکات انقلاب امام خمینی(ره) است.

امام جمعه دهلران با اشاره به سوابق مبارزاتی امام راحل و ایستادگی در مقابل موضوع هایی از جمله کاپیتولاسیون و برملا کردن آن، یادآور شد: امروز حق است که مقام، منزلت و جایگاه امام راحل در اندیشه ها و اذهان را پاس بداریم.

وی ابراز نمود: اگر امروز امنیتی وجود دارد همه آن را مدیون امام و شهدای امام هستیم.

حجت الاسلام موسوی به سند ننگین 2030 اشاره نمود و عنوان کرد: اگر جانشین امام و مراجع تقلید نبودند اکنون سند ننگین 2030 در حال اجرا شدن در کشور بود.

سرهنگ پاسدار علی آبدونی، فرمانده سپاه ناحیه دهلران، نیز با گرامیداشت 14 خرداد سالروز ارتحال امام امت گفت: برنامه های متنوعی برای این روز در پایگاه های مقاومت بسیج و سطح شهرها پیش بینی شده است.

وی افزود: تجدید میثاق با شهدا، برگزری یادواره های شهدا، اجرای تئاتر خیابانی، روضه خوانی و برپایی محافل انس با قرآن و سینه زنی از جمله مهمترین این برنامه ها است.

علی مجلسی، معاون سیاسی فرماندار دهلران نیز در این نشست بیان نمود: روز وداع تاریخی مردم ایران اسلامی با امام امت هرگز فراموش نمی شود و برای همیشه در تاریخ کشورمان ماندگار است و امروز نیز گرامیداشت این روز بزرگ وظیفه ای همگانی است.

وی به شخصیت امام (ره) و تربیت شاگردان زیاد اشاره کرد و افزود: امروز شاگردان امام (ره) بزرگترین میراثی هستند که به درستی ادامه دهنده راه بنیانگذار انقلاب اسلامی هستند.

مجلسی تاکید کرد: انتخاب مقام معظم رهبری پس از رحلت امام (ره) به عنوان رهبر ایران اسلامی موید این ادعاست که شاگردان امام امت به خوبی وظیفه و رسالت خود را در هدایت جامعه انجام می دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار