خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

امام خمینی(س) همواره بایستی سرمشق خدمتگزاران باشد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین: امام خمینی(س) همه فضایل اخلاقی را داشت به همین دلیل همواره بایستی سرمشق همه خدمتگزاران در حکومت اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۸۶۷۱۳۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای اداری بنیاد استان که بنیاد شهرستان البرز برگزار شد، با اشاره به بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(س) گفت: رحلت جانسوز امام راحل، حادثه‌ی بزرگ برای ملت ایران و آزادگان سراسر جهان بود.
وی با بیان اینکه امام خمینی(س) خالق بزرگترین رویداد قرن بیستم در شکل‌دهی و پیروزی انقلاب اسلامی بودند، افزود: همه‌ی دستاوردهای این انقلاب مرهون تلاش و انقلابی بوده که توسط امام راحل در سال 57 به وقوع پیوسته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: امروز همه مسوولان جمهوری اسلامی به ویژه ما در بنیاد، افتخار خادمی کسانی را داریم که نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن طی دهه‌های گذشته داشته‌اند.
حقایق‌پور، قاطعیت، نظم، ساده‌زیستی، توجه به نماز و اخلاق اسلامی را از ویژگی‌های امام خمینی(س) دانست و افزود: امام راحل همه فضایل اخلاقی را داشت به همین دلیل همواره بایستی سرمشق همه خدمتگزاران در حکومت اسلامی باشد.
این مسوول جهاد اکبر را نقطه اوج خودسازی امام خمینی(س) دانست و گفت: این جهاد و مبارزه با نفس از ویژگی‌های عمده‌ی حضرت امام راحل بود و با تمسک به این ویژگی است که همه‌ی اقدامات وی مورد توجه جهانیان قرار گرفت.
وی با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب اسلامی افزود: پس از ارتحال امام خمینی(س)، بدخواهان داخلی و خارجی فکر می‌کردند این انقلاب با چالش و مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شود اما با انتخاب خلف شایسته‌ی ایشان، انقلاب در مسیر واقعی خود قرار گرفت و راه و روش امام همچنان تداوم یافت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به قیام 15 خرداد گفت: این قیام نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که در این ایام شهدای زیادی تقدیم نظام شده که یاد و خاطره‌ی آنها را گرامی می‌داریم.
در جلسه فوق، معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، اجرای طرح سپاس را در این شهرستان موفق دانست و بر تداوم آن در سال جاری تاکید کرد.
همچنین مسعود بخارایی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت در البرز گفت: پایش سلامت والدین شهدا در این شهرستان به طور کامل انجام شده و همسران شهدا نیز در دستور کار سال جاری ما می‌باشد.
در این نشست، همچنین احیا و فعال شدن مرکز فرهنگی شهدا در الوند مورد تاکید قرار گرفت و حضور جدی روسای بنیاد البرز و محمدیه در شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها و پیگیری مشکلات مرتبط با دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه این منطقه از دیگر موارد مطرح شده در جلسه شورای اداری بود.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار