خبرهای داغ:
همزمان با ماه مبارك رمضان، محافل انس با قرآن خانگی ویژه کارکنان و پیشکسوتان بازنشسته نیروهای مسلح شهرستان باغملک برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۰۷۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

مسئول کانون بازنشستگان سپاه باغملک در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: نورقرآن باعث روشنایی محافل و منازلی خواهد شد که درآن صدای تلاوت قاریان تلاوت شود تا به واسطه نورانیت آن دل و جان حاضرین سرشار از آیه، آیه های قرآن شود وبا برگزاری چنین محافلی زمینه توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی را فراگیرکند.

غلامرضا قاسمی اظهار کرد :یکی از راه های تقویت و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه برگزاری محافل انس با قرآن در منازل است که با شروع ماه رمضان هر چند شب یکبار در منازل بازنشستگان برگزار می شود.

وی در ادامه در توصيف ماه مبارك رمضان اين ماه را ماه ميهمانی خداوند و كرامت انسان عنوان كرد و افزود: ماه رمضان ماه شست‌وشو، ايجاد و كسب لياقت و شايستگی برای پذيرش وعده‌های الهی از نعمات مادی و معنوی است.

مسئول کانون بازنشستگان برگزاری کلاسهای قرآن خانگی را با اهدف حفظ وحدت و همگرایی بین نیروهای شاغل و بازنشسته و ایجاد روحیه معنوی ،دینی ،قرآنی  بین کارکنان و همچنین باعث صله رحم و ترویج برگزاری کلاسهای قرآن خانگی می شود

قاسمی در پایان گفت این محافل انس تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت هر چند شب یک بار برگزار می شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها