سردار غیب پرور در دیدار با خانواده شهید احمدی روشن:
سردار غیب پرور با حضور در منزل پدر شهید احمدی روشن با خانواده وی دیدار و گفتگو نمود.
کد خبر: ۸۸۶۷۰۷۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش های مجاهدانه دانشمندان هسته ای در پیشرفت های به دست آمده گفت: همه دانشمندان این عرصه برای پیشرفت های هسته ای شبانه روز تلاش کردند اما دانشمندان شهید به الگویی ماندگار در این عرصه تبدیل شدند.

وی با تاکید بر اینکه صبر و استقامت خانواده های معزز دانشمندان شهید برای همه ما درس آموز است گفت: دشمنان ما به خوبی دریافته اند که با ملتی مقاوم و مستحکم رو به رو هستند که همواره مدافع انقلاب اسلامی و پیشرفت های کشور خویش می باشند.

سردار غیب پرور با بیان اینکه حفظ دستاوردها و پیشرفت های علمی کشور یک مطالبه عمومی مردم می باشد گفت: هر پیشرفتی در کشور مرهون تلاش ها و مجاهدتهای فراوان دانشمندان و عالمان عرصه های مختلف است اما پیشرفت های هسته ای صلح آمیز کشور علاوه بر مجاهدتهای صورت گرفته مرهون خون شهدایی همچون مصطفی احمدی روشن و سایر شهدای عزیز این عرصه می باشد.

وی با اشاره به خیانت های دشمنان ایران اسلامی علیه ملت گفت: مقاومت مردم ایران که الگوی آن در خانواده های شهدا به خوبی تجسم یافته است همواره سد راهی مقابل دشمنان ماست که نمی گذارد به اهداف شوم خود دست یابند.

در این دیدار پدر احمدی روشن گفت: انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به آسانی به دست نیامده است و مسئولان دستگاه های مختلف می باید با تمام وجود و امکانات خود از این انقلاب و دستاورهای آن حفاظت نمایند

وی با بیان دغدغه هایی نسبت به کند شدن پیشرفت های هسته ای افزود: همه مردم ایران با پیشرفت های هسته ای احساس غرور کردند و مسئولان صنعت هسته ای کشور نباید نسبت به این غرور ملی کشور بی تفاوت باشند.

مادر شهید مصطفی احمدی روشن نیز در این دیدار  خطاب به سردار غیب پرور گفت: همه امید ما خانواده های شهدا در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و پاسداشت  خون شهدا به سپاه و بسیج است که همواره در خط ولایت فقیه حرکت می نمایند.

ارسال نظرات