فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت: آنچه موجب بیداری ملت ها شد تفکر امام خمینی(ره) بود.
کد خبر: ۸۸۶۷۰۵۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶

سرهنگ پاسدار حسین روح‌افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برنامه‌های اجرایی برای ایام 14 و 15 خردادماه در شهرستان خنداب گفت: در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد سطح شهرستان خنداب برنامه‌هایی تدارک و برگزار می‌شود ولی به شکل محوری در دو نقطه از شهرستان در شهر جاورسیان و خنداب مراسم ویژه‌ای با هماهنگی ادارات و تبلیغات اسلامی و دفاتر ائمه جمعه برگزار می‌شود.

وی افزود: تلاش شده برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام در فضای باز برگزار شود، محفل انس با قرآن، سوگواری، اقامه نماز جماعت و افطاری ساده خیابانی در بین روزه‌داران و عزاداران توزیع شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب تصریح کرد: فضاسازی شهری، برگزاری مسابقه وصیت‌نامه حضرت امام خمینی(ره) در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و برپایی نمایشگاه‌های امام شناسی در سطح مساجد شهرستان از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

سرهنگ پاسدار روح‌افزا با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) گفت: حضرت امام خمینی پس از انبیاء و اولیاء الهی شخصیتی بی‌بدیل بودند، خیلی از علما بودند در طول تاریخ کشور بودند که بعد از انبیاء در راه احیای اسلام و بیداری اسلام دست به اقداماتی زدند ولی نتوانستند به جایگاهی برسند که در این زمینه موفق باشند.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) از نظر شخصیت فردی و اجتماعی به جایگاهی رسیده بودند که توانستند به اهداف عالی دست پیدا کنند. این انقلاب با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و حضور مردم شکل گرفت و به ثمر نشست که نقش مردم را در پیروزی انقلاب اسلامی نمی‌توان منکر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب تصریح کرد: پشتیبانی مردم از انقلاب و نظام اسلامی باعث شده که این انقلاب همچنان در مسیر خود حرکت کند و قدرت و اقتدار نظام اسلامی در مدتی که از عمر باعظمت انقلاب می‌گذرد بیش از پیش به رخ جهانیان کشیده می‌شود.

سرهنگ پاسدار روح‌افزا ادامه داد: جایگاه امروز کشور در عرصه منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به خاطر ولایت و بلوغ سیاسی مردم است، دشمنان به دنبال این هستند که برای ضربه زدن به عظمت این انقلاب مردم را با هر ترفند و توطئه‌ای از انقلاب جدا کنند ولی ملت ایران نشان داده‌اند که هرگز دست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب برنخواهند داشت.

وی افزود: عامل مهم تسلیم‌ناپذیرى و ایستادگى ملت ایران در راه پرافتخار خود، فلسفه ‌و مکتب الهی حضرت امام(ره) بوده است که ملت ما به صورت ریشه‌ای به آن اعتقاد دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در پایان خاطرنشان کرد: اندیشه‌ها و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) موجب شد زورمداران سیاسی حتی از پیام حضرت امام خمینی(ره) بیم و وحشت پیدا کنند در حقیقت آنچه موجب بیداری ملت ها شد تفکر امام خمینی(ره) بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات