مسافران پرواز نهم خرداد تهران به مقصد کیش از دیروز تا کنون در فرودگاه بندرعباس سرگردان هستند.
کد خبر: ۸۸۶۶۹۸۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ پرواز هواپیمایی كيش‌اير به شماره پرواز 7429 از تهران به مقصد کیش روز سه شنبه مورخه نهم خرداد ماه سال جاری قرار بود ساعت 1:30 دقیق بامداد در فرودگاه کیش به زمین بنشیند به جای فرود در کیش، حوالی ساعت 1:10 بامداد روز بعد در فرودگاه بندرعباس به زمین نشست.

مسافران پرواز 7426 هواپیمایی کیش تا ساعت 9 صبح روز چهارشنبه در فرودگاه بندرعباس سرگردان و در بلاتکلیفی بسر می برند.

این در حالی است که مسئولان فرودگاه بندرعباس، تا ساعت 9 صب كوچكترين امكاناتي در اختيار مسافران نگذاشته و هيچگونه اطلاع رساني در این زمینه نکرده اند.

همچنین هیچیک از مسئولان تا کنون نسبت به این موضوع پاسخگو نبوده اند که این موضوع اعتراض شدید و منجر به کلیه مسافران خانم و آقا را به دنبال داشته است.

با پیگیری های خبرگزاری بسیج از  هواپیمایی کیش ایر روابط عمومی این هواپیمایی جواببیه ای صادر نمود که شرح و سند جوابیه در زیر موجود است.
 
 

مدیر مسئول محترم خبرگزاری بسیج

با سلام، احتراماً بازگشت به درج خبر (8866989) تحت عنوان " مسافران پرواز تهران-کیش در بندر عباس سرگردان هستند" خواهشمند است دستور فرمایید مطابق قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه مدیریت روابط عمومی کیش ایر اقدام لازم و عاجل معمول گردد.

هواپیمایی کیش ایر ضمن عذرخواهی از تمامی مسافرین محترم پرواز شماره 7429 این هواپیمایی از تاخیر پیش امده توضیحات خود را در مورد این تاخیر به شرح زیر اعلام می‌دارد

1- پرواز شماره 7429 کیش ایر به مقصد کیش در مورخ 9 خرداد ماه جاری که مقرر گردیده بود ساعت 30 بامداد روز 10 خرداد در فرودگاه کیش لندینگ نماید به دلیل وضعیت جوی و دید کم فرودگاه جزیره کیش در ساعت 1:12 بامداد روز 10 خرداد در فرودگاه بندرعباس بعنوان اولین فرودگاه الترنیت (جایگزین) به زمین نشست .

2- برقراری پرواز از بندرعباس به کیش منوط به تثبیت وضعیت جوی فرودگاه کیش و اولین پیش بینی ها بیانگر بهبود وضعیت دید در اولین زمان ممکنه بود و همین عدم تعیین وضعیت جوی منتج به لزوم حضور مسافرین در فرودگاه بند عباس گردید.

3- کلیه اقدامات لازم منجمله بررسی وضعیت مسافرین پروازی ، انجام پذیرایی شام، صبحانه و بهره برداری از کافی شاپ فرودگاه بندرعباس توسط مسئولین و کارکنان فرودگاه مذکور صورت پذیرفته است.

4- پس از بهبود وضعیت جوی با over duty crew (افزایش ساعت مجاز پروازی کروی پروازی) مواجه شده بلافاصله نسبت به اعزام کروی جدید به بندر عباس اقدام گردیدو ان شاالله هواپیما در ساعت 13:00 روز جاری فرودگاه بندرعباس را به مقصد جزیره کیش ترک می نماید.

 
ارسال نظرات