فرمانده سپاه فردیس اعلام کرد:

برگزاری مراسم متمرکز بزرگداشت امام خمینی (ره) در فردیس

فرمانده سپاه شهرستان فردیس از برگزاری مراسم متمرکز بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۶۹۰۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ محمد زارعی از استقبال بی‌نظیر شهروندان فردیسی برای ثبت‌نام و حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار کرد: سهمیه این شهرستان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) حدود ۳ هزار نفر است که فردیس در روز اول ثبت‌نام با استقبال بی‌نظیر ۸۰۰ نفری مواجه شد.

برگزاری مراسم متمرکز بزرگداشت امام خمینی (ره) در فردیس

وی در ادامه از استقرار ۴۰ مرکز ثبت‌نام  برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراکز در مساجد و حوزه‌های مقاومت بسیج استقرار دارند.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس از راه‌اندازی چهار کمیته بهداشت و درمان، انتظامی و امنیتی، فرهنگی و کمیته ثبت‌نام برای اعزام کاروان زائران مرقد امام خمینی (ره) خبر داد.

سرهنگ زارعی از برگزاری مراسم متمرکز بزرگداشت امام خمینی (ره) در هشت پایگاه مقاومت بسیج و دو حوزه مقاومت بسیج خبر داد و افزود: برنامه‌ی متمرکز شهرستانی بزرگداشت یاد و خاطره خمینی (ره)   روز جمعه پیش از نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری به نقش فزاینده شخصیتی امام در تبیین و تشریح گفتمان سازی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مشاهده تفکر ناب انقلابی در کشور و دنیا پس از گذشت سال‌ها از رحلت امام خمینی (ره) نشان از ایجاد بارقه‌های امید در جهان اسلام توسط ایشان است که از نمونه‌های بیداری‌های اسلامی و تحولات منطقه‌ای است.

منبع: مهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها