خبرهای داغ:

باید زمینه صعود نمایندگان فارس به لیگ برتر فوتبال فراهم شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: باید زمینه صعود نمایندگان فارس به لیگ برتر فوتبال فراهم شود.
کد خبر: ۸۸۶۶۸۷۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۷
حیدرعلی کامیاب امروز در دیدار با اعضای کانون هواداران برق نوین شیراز با تبریک به مناسبت صعود این تیم به لیگ دسته یک فوتبال کشور اظهار داشت :این حق استان فارس است که یک نماینده در لیگ برتر فوتبال داشته باشد.

وی باشگاه برق نوین را باشگاهی نوپا و جوان ولی درعین حال با رزومه ای خوب دانست و گفت:یکی از رازهای موفقیت این تیم دوربودن از حاشیه های معمول در ورزش فوتبال است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان نه درسقوط و نه در صعود تیم‌های حرفه‌ای نقش مستقیمی نداردافزود: تنها کاری که از دست ما برمی‌آید حمایت از ورزش حرفه‌ای است که گمان می‌کنم این اتفاق در یکی دو سال گذشته در ورزش فارس و خصوصا فوتبال این استان رخ داده است.

کامیاب با اشاره به حضور همزمان تیم فجر شهید سپاسی و برق نوین شیراز در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت:همه  استان فارسی‌های علاقمند به ورزش فوتبال باید امسال آستین همت رابالا بزنند تا این دوتیم به دسته بالاتر صعودکنند.

وی ورزش فوتبال را یک صنعت پولساز توصیف کرد گفت: امروز فوتبال در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان درآمد زا است و حتی حکومت ها و دولت ها با مالیات‌هایی که از بازیکنان می‌گیرند از فوتبال سود می‌برند اما متاسفانه فوتبال در کشورهایی مانند ایران فقط هزینه زاست و دولت‌ها نه تنها از فوتبال سود نکردند بلکه به علت وجود دولتی بودن تیم‌های فوتبال متحمل هزینه‌های بسیاری شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس حضور بخش خصوصی در عرصه ورزش را زمینه ساز شکوفایی و پویایی ورزش دانست و گفت:برای حرفه‌ای بودن باید حرفه‌ای فکر کرد و برنامه ای استراتژیک داشت.

کامیاب با تاکید بر اینکه برای موفقیت در لیگ یک باید نگاهی متفاوت به رقابت‌ها در مقایسه با لیگ دسته 2  داشت تا برق نوین و فجر شهید سپاسی با تقویت بنیه خود فصل دیگر جشن صعود به لیگ برتر را برپا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها