خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان گفت: مسلمانان باید در برابر گرگ‌های منطقه که خود را به سلاح‌های غربی و آمریکایی تجهیز کرده‌اند، ایستادگی کنند.
کد خبر: ۸۸۶۶۸۵۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ عبدالله عین علی شامگاه دیروز در مراسم تودیع و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان، با سپاسگذاری از حضور مسئولان و میهمانان درسخنانی به اهداف عالیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار بیداری اسلامی در جهان اسلام اشاره و برتبیین، حفظ و ترویج دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند؛ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر کسی در هر مسئولیتی که هست اگر نیتش را خدایی کند آن کار عبادت و آن محل عبادتگاه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: از روزی که به سپاه وارد می شویم با نيت قربه الي الله است و همه آرزو داریم ختم خدمتمان به شهادت باشد و این ماموریت همچنان حتی بعد از بازنشستگی ادامه دارد و این تکلیف سنگین تر می شود.

سرهنگ عین علی خاطر نشان کرد: غفلت بزرگ‌ترین خسارت‌ها را برای مردم به دنبال داشته و بر همین اساس مسلمانان باید در برابر گرگ‌های منطقه که خود را به سلاح‌های غربی و آمریکایی تجهیز کرده‌اند، ایستادگی کنند و در این راه باید جوانان اسلامی برای حفظ ارزش‌های انقلاب و کیان میهن با سپاه پاسداران همکاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها