خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از افتتاح 110 پروژه شهری و همچنین پروژه شاخص تقاطع غیرهمسطح تقی آباد در جاده ورامین با حضور شهردار تهران خبرداد.
کد خبر: ۸۸۶۶۸۴۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: علاوه بر بهره برداری رسمی از تقاطع غیر همسطح تقی آباد در جاده ورامین که از پروژه های شاخص شهر تهران محسوب می شود، 110 پروژه شهری در حوزه های فرهنگی، ورزشی، خدماتی، عمرانی و ترافیکی نیز فردا چهارشنبه 10 خرداد ماه، با حضور شهردار تهران در این منطقه به افتتاح می رسد.

صفوی افزود: تعریض ورودی منطقه 20 در خیابان شهید رجایی، اتصال بزرگراه امام علی(ع) به خیابان شهید رجایی و همچنین اتصال بزرگراه شهید آوینی به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از مهمترین پروژه های عمرانی است که با هدف توسعه شبکه بزرگراهی و سهولت دسترسی شهروندان و زائران به اماکن تاریخی و مذهبی در این منطقه انجام شد.

احداث 18 بوستان شهری

شهردار منطقه 20 با اشاره به احداث 18 بوستان از جمله فاز یک مینیاتور، قدس، عطریاس، رنگین کمان ، طلاب، زنبق و فیروزآبادی گفت: مجموعه استخر و سونای شهید مدرس، سراهای محله عباس آباد، دیلمان و بهشتی، مسجد ساجدین  و آرامگاه تختی نیز به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان به اجرا رسیده است.

وی به اهمیت توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و استقلال اقتصادی این خانواده ها اشاره کرد و گفت: مراکز مهارت آموزی و اشتغال زایی کوثر در عباس آباد، گلگون، ابن بابویه، زالیزاده، راگا و آستانه که برای بیش از 150 سرپرست خانوار تولید شغل کرده است نیز به افتتاح می رسد.

 

احداث پیاده راه ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

 

صفوی احداث پیاده راه ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که در راستای خدمت رسانی به زائران انجام شده است را از دیگر پروژه های مهم منطقه 20 برشمرد و ادامه داد: 20 مورد پیاده راه و پیاده رو با مساحت 33 هزار و 700 مترمربع نیز در معابر شهری منطقه 20 احداث شد تا تردد شهروندان به سهولت انجام شود.

 

  احداث 9 زمین چمن مصنوعی

 

وی با اشاره به تعویض 12 هزار و 200 مترمربع چمن مصنوعی افزود: احداث 9 زمین چمن مصنوعی در بوستان های ملک آباد، صاحب الزمان، بنفشه، عمادآور، دستواره، نوسازان، جوانمرد، طالب آباد، گودرزی از دیگر پروژه های افتتاحیه منطقه 20 است تا سرانه ورزشی و دسترسی شهروندان به اماکن ورزشی بیش از پیش شود.

شهردار منطقه 20 به راه اندازی 6 جایگاه میوه و تره بار اشاره کرد و نورپردازی و تامین روشنایی 39 دستگاه پل سواره رو و پل عابر پیاده، 166 هزار مترمربع تعریض معبر، 5 هزار مترطول احداث کانال، 3 دستگاه پل عابرپیاده، احداث 3 آبنمای هوشمند، نصب 4 دستگاه تلویزیون شهری، 5 مورد اصلاح هندسی و احداث میدان و همچنین نصب 30 هزار مترطول تجهیزات آبرسانی و احداث سرویس بهداشتی در 3 موقعیت را از جمله مهمترین پروژه های افتتاحیه مدیریت شهری منطقه 20 برشمرد.

ارسال نظرات