طرح ربیع القرآن در ۳۰ درصد از کانون‌ های فرهنگی-هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۶۶۸۳۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
مسئول دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی- هنری مساجد استان در نشست همبرگزاری طرح ربیع القرآن در ۳۰ درصد کانون‌ های فرهنگی استان اندیشی طرح ربیع القرآن و کارگروه بانوان این دبیرخانه از برگزاری طرح ربیع القرآن در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح در ۳۰ درصد کانون های این استان برگزار می شود.
حجه الاسلام قاسمی هدف از این طرح را احیاء سنت توجه ویژه به قرآن شناسی در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و ادامه داد: بهره گیری مناسب و کافی از فضای قرآنی ماه مبارک رمضان در مساجد برای احیاء و تقویت برنامه های قرآنی و توجه بیش از پیش به برنامه ریزی و اجرای برنامه های قرآنی در کانونهای مساجد از اهداف اجرای طرح ربیع القرآن است.
 وی، با بیان اینکه خداوند متعال در این ماه رحمت و مغفرت خود را برای انسان ها می گستراند افزود: انسان باید در خود نوسازی ایجاد کرده و شیوه زندگی گذشته اش را تغییر دهد.
مسئول دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی- هنری مساجد استان در ادامه، به نقش بانوان در کانون های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و ادامه داد: این افراد به عنوان بخشی از افراد جامعه می توانند نقش تاثیرگذاری در برنامه های فرهنگی و قرآنی داشته باشند.
قاسمی گفت: باید با دعوت از تشکل ها و اساتید قرآنی در راستای برگزاری مطلوب طرح های قرآنی گام برداشت.
ارسال نظرات